tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, November 28, 2014

Pengapit untuk 2 bakal pengantin tapi

Ehem-ehem, ini bukan kali pertama tapi dah nak masuk kali ketiga. Dulu pun jadi pengapit sebab "terpaksa", Redha jelah sebab kesian. Mehmeh.


Kali ini, memang member rapat nak aku jadi pengapit depa. Oh sahabat, demimu ku rela. Untuk pengetahuan semua, bermula dari minggu pertama hingga minggu ketiga bulan 12, ada 3 orang kawan rapat aku kahwin. Minggu pertama di Taiping, minggu kedua di Kajang, minggu ketiga di KL.


Kiranya aku akan jadi pengapit untuk 2 orang sahaja. Masing-masing dah bagi baju pada aku untuk aku tempah & inshaaALLAH minggu ini baju itu siap.


Ermmm sebenarnya
Yang di Taiping aku tak dapat pergi. Sob sob. Aku kena hadiri sesuatu yang lebih wajib. Dah bagitahu member semalam. Sedih pula sebab dah rancang awal untuk semua ini. Apakan daya, rezeki takde.


Kiranya nanti ada 2 kenduri sahaja inshaaALLAH aku dapat hadir & aku bakal pengapit untuk seorang sahaja kawan rapat.


Mak aku siap perli, ini dah banyak kali jadi pengapit, lepas ini jadi pengantin pula naaa. InshaaALLAH kalau ada jodoh =)





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

insyaallah lps nie turn yui plak

Cik Puan iLa said...

Dulu sy tak berani jd pengapit..sbb byk sgt mitos dr kakak n kwn..kononnya klu jd pengapit,kawin lambat..bila dh kawin ni baru sy berani jd pengapit..hehehe

Nur Inani said...

mana tau nanti kena tempias jadi raja sehari :)

AnneRaini said...

betul kata mak yui tu..lepas ni your turn..hehe

anamizu said...

wahhhh besnye kwn2 dah kawen kan Yui. inshaAllah pasni turn kita2 pulak hehehe



*Ana dah emailkan details pemenang 1st GiveAway.. TQ Yui :)

Azhafizah Md Nor said...

amek berkat pengantin yui..