tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 13, 2014

Bawal white label Aidijuma

Dalam koleksi aku sebelum ini ada sehelai sahaja bawal AJ, Itupun time buka di Mydin Ipoh. Saja jenguk tengok ada yang berkenan, so rembat. Sekarang, makin meriah bawal AJ. Dengan pelbagai label & harga.


Sekarang, aku macam dah nak terjebak dengan bawal AJ kembali. Walau beli yang murah, tapi aku suka sebab aku lebih sukakan design & paling penting selesa untuk dipakai. Sampai mak aku tegur "tudung keras pun hang beli". Ahahahaha! Senyum sahaja.


Jangan pelik sebab bawal AJ ada label-labelnya. Aku pun baru memahami. Ada WL, GL, BL dan entah apa-apa lagi sebab aku ambil tahu mana yang aku pakai sahaja. Mehmeh.


Gambar atas antara koleksi terbaru merangkap gambar terkini aku. Labuh juga bawal jenis ini. Suka suka suka.


Beli mana yang berkenan sudah =)


FB Page : Tudung Aidijuma




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

AnneRaini said...

akak tak pernah beli lg bawal Aj ni..beli bawal kt kedai biasa je..haha.

Anum said...

cantik

NIzzati Samat said...

Ye ! Zati pun suka tudung AD ni , first time beli kat mydin melaka. Ingat biasa je rupanya penangan dia tu ish memang best ! Nak beli lagi , tak berkesempatan. Kalau apa apa urgent kan , zati terus sarung tudung ad tu , tak payah gosok , still boleh terbentuk.

NIzzati Samat said...

Oh shoutbox tak appear lah kak , zati done follow akak #3247 , blog comel !! :)

Anum Abdullah said...

cantik yui...

Unknown said...

i pon dah terjebak dan AJ.. siap sanggup beratur nk dapat free goldlabel masa birthday Datin Juma hari tu!

Rizziela said...

baru order 1 AJ ni...tak pernah try lg

:: CIKVIVA :: said...

tudung kita sama...beli masa launching aritu..heheh

PERMATABIRU said...

sy pun dah terjebakk kembali ber Aj sebab design yg cantik2 walaupun murah

Mrs Velentine said...

safari love...psstt sabtu aj kuar tudung baru jom grab

Syeeda said...

syeeda pun dh terjebak jugak.. senang nak bentuk dan labuh.. harga wl pun murah.. esok AJ wl release tudung baru..hii

Unknown said...

terjebak jugak dia dengan AJ ye..heheh..

eima said...

cer cite ape beza lebel2 tu ..aku tak de AJ ni so tatau ...

Mardiah Diana said...

Singgah petang dik Yui...memang cantik...akak pun suka...hehe

Ann Ishak said...

selalu beli tudung AJ ni masa ada sale je, tak kalu reger sehelai tudung pun boleh tahan jugak mahalnya :)

Azhafizah MN said...

Cantik yui pakai tudung bawal..fiza lagilah takde koleksi bawal AJ ni