tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, November 11, 2014

Bertugas di Johor

Selama hampir 2 tahun berulang-alik ke Port Dickson dan sekarang PD mungkin entah bila akan kami kunjungi lagi. Orang yang belajar di PD dan bertugas ke Johor. Sekejap saja terus pindah sana.



Adikku yang kanan


Sekarang dia berkhidmat di Kem Mahkota Kluang, Johor. Makin jauh dia bertugas maka makin jarang untuk kami kunjungi. Kesian dia tapi takpelah, dia dah besar lagipun dia lelaki. InshaaALLAH lebih pandai berdikari.


Buat adikku, selamat bertugas. Ada cuti panjang baru balik ya.


Muka dia copy paste abah zaman remaja. 




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

12 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

all the best

Azhafizah Md Nor said...

jadi orang johor lah adik yui

AnneRaini said...

eh dah habis belajar ke? mcm cepat je,

Diana Rashid said...

ensem nya adik YUi..mujur akak tak de anak dara ..kalau tak akak cop dah awal2..ekekek

Mardiah Diana said...

Semoga dapat bertugas dengan baik....

Mardiah Diana said...

Semoga dapat bertugas dengan baik....

eima said...

tahniah ..ensem adik yui

ziezah.com said...

hensem adik laki yui.. moga abah kan.. tp ada gak rupa yui..hehe

moga dapat berkhidmat sbg anggota tentera dgn baik ye

Najib Ariyan said...

orang lelaki kena berani merantau... jangan suka dibiarkan orang lelaki terperuk di kampung... lebih jauh dia merantau lebih luas pemikiran nya

IntaNBerliaN said...

kejap je dh keje yer... rasa aritu br lg dpt msk askar

anamizu said...

uishh kat Johor la bertugas ek adik Yui skrg? jauh gak tu.

Nurul Baidurah said...

gud luck buat adik yui..jalankan tugas dengan baik...:)..