tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, November 08, 2014

Mood yang tiada

Jenis aku, masalah diri takkan aku tunjukkan pada orang. Aku lebih suka sendiri. Biarlah orang tak tahu asalkan aku tak menyusahkan orang.


Time kerja, kerja. Time personal, personal. Takkan aku campur adukkan. Biarlah raut muka menampakkan kegembiraan walhal hati sedang menangis. Biar orang nampak kita sentisa bersuka walhal kadangkala berduka.


Bila fikir, lama mana. Bukan manusia namanya jika tiada masalahkan? Cara kita atasi itu yang penting. InshaaALLAH Yui boleh!


Di akhir entry ini, aku masih mampu senyum.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

ezy.fia said...

kalo saye pon suke pndam sorg2..
mls nk pk mslh..
selagi blh simpan saye simpan..
huhu

Shiqin Sunshine said...

Samela... Selagi boleh simpan simpan... Klu luah kat org pon kadang2 tu bkn mmbntu sgt pown hehe

Nadia Johari said...

Samalah nagn nad..tak pernah tunjuk dengan sesiapa..

Azhafizah MN said...

Bagus cara camni.tak libatkan org lain atau jadi mangsa