tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, November 20, 2014

Kalau boleh

Kau ingat kau siapa ada yang nak mencari? Alaaaa. Maksud aku senyap sekejap itu hilang dari alam maya, hilang dari pandangan mata. Sekejap sahaja kalau boleh. Itupun kalau boleh.


Setakat ini, aku takde lagi nak menghilangkan diri, diam tanpa khabar berita. Boleh perhati dari jauh. Takda makna aku nak buat macam itu. Ingat aku sukake buat insan-insan yang aku sayang susah hati mencari aku? 


Aku rasa, kalau betul aku nak hilangkan diri kejap, itu tandanya TAHAP KESABARAN AKU DAH HABIS. Mungkin kena ada ruang lain untuk aku perbaiki. Mungkinlah.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

8 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi
hari ini bz skit
nak mengemas kat office

:: Cik Viva :: said...

betul tu..tgk sapa yg rindu kita

lynndamya said...

Salam, haha aku dah buat dah...dekat sebulan aku menghilangkan diri dpd laman sosial...takde sape kisah nampaknya..hahaha tp klw yui, ramai kot org kisah~ hehehe

Miza Idgihat said...

Miza menghilang pun tak ada sape kesah XD Hahahaa. tapi tak kesah la. Ada orang singgah hanya baca pun dah alhamdulillaah :)

Rapunzel Cikilolo said...

bg aku hilangkan diri bukan penyelesaian yang terbaik...

anamizu said...

ana pun pnh rasa nak mghilangkan diri atas sbb2 tertentu.. tp blm buat lg la stakat ni..nti la kalo betul2 dah perlu, baru akan 'hilang' .. terus bertabah Yui ;)

At-Tarmizi said...

uih..nanti hilang betul-betul..payah nanti

Azhafizah Md Nor said...

ambil masa untuk berehat dulu yui