tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 19, 2012

Pertemuan kedua di tahun 2012

Seperti yang sedia maklum di entry ini dan ini, alhamdulillah dapat juga kami berjumpa lagi. Hampir 2 bulan. Orang lain tiap-tiap minggu. Tapi takpe, lama tak jumpa barula timbul rindu-rinduan. Wek!! Geli tekak mak. Hahaha.


Tarikh : 18/03/2012
Lokasi : Jaya Jusco Ipoh & Ipoh Parade


 1) Menonton wayang cerita The Lorax



Ini pilihan kami berdua. Lama tak tengok kartun. Aku bagi 4.8 dari 5 bintang. Besh, bagi pengajaran cerita ini. Tak rugi duit aku shapit belanja. Muahahaha. Citer dah okay, tapi orang dalam panggung problem! Dah citer kartun,kompem mak bapak nak bawa anak-anak.


Aku part tak boleh blah bila anak-anak dok menangis, yang dibawa budak kecik watpe! Hampeh. Ganggu mood aku betul. Ikut hati nak cakap, " akak n abag, saya bayar duit sini bukan nak dengar tangisan " . Ceh, sabar jela.


2) Menikmati Baskin Robbins

Akhirnya dia tunaikan hajat aku mengidam nak makan eskrem. Padahal bukan tak boleh beli sendiri. Tapi apa salahnya korban sikit untuk orang tersayang kan. Ececeh, melampau! Btw, thanx dear. Dia makan satu suap aje, aku habiskan! Dia tak berapa gemar eskrem. Untungkan aku?? hahaha.


3) Membeli belah di Ipoh Parade

Kebanyakan adalah barangnya kerana dia bakal konvo 28/03/2012. Jadi, hari Ahad sebelum itu, dia akan gerak ke Kelantan. Kali ini sempat dia rembat kemeja lengan panjang + seluar hitam. So, aku menjadi tukang memilih dan katanya untuk matching dengan hadiah yang pernah aku beri , tali leher .


4) Melantak somtam di food court Ipoh Parade

Part ni pon aku suka. Nyummya somtamnya. Kasi kaw kaw pedas sampai merah dah hidung. Tanpa minum air, biarkan aje kerana hanya aku yang makan somtam. Shapit tak pernah makan jadi dia makan sesuap. Balance haruslah ke perut aku walau tak habis!


4) Menikmati makanan di Keny Rogers

Disebabkan kesian shapit tak makan apa-apa, aku paksa gak masuk situ. Mula-mula nak p Marrybrown tapi ramai lak. So, amikla apa yang suka. Pergh. Memang kenyangla terutama aku! Berapa kali aku nyup nyup aje.


Settle makan, terus aje balik. Aku sempat bagi dia bunga ini sempena konvonya nanti. Mungkin bakal ada nanti juga ^__^ . Thanx dear untuk semua. Thanx sudi susah payah datang. Thanx untuk segalanya ea. Hope nanti kita jumpa lagi. InsyaALLAH, amiiinnnn.




Makin mok la aku dok makan aje kan?? Hikhik. Barula kena dengan shapit coz aku dapat rasakan dia makin " comel ". Muahahaha!! Gambar yang  lain bakal jadikan WW aje la ea.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

41 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

tumpang happy..wink..wink.;-)

nur anis said...

huhu...nampak macam makan je banyak ni..huhu..apa pun, happy selalu ye.:)

Anum said...

wow bestnya
lama x jumpa ek

alyea said...

dating!!!jelesnyee...wuwuwu

izyantyPersonalTaste said...

bestnya dpt peluang jumpa walaupun tak selalu kan...tumpang happy :)

Saya Disini said...

amboi3..sukenye die..semoga berbahgia selalu

Unknown said...

heppy sgt tgk yui..semoga selamanya bahagia my dear! kalau kawen confirm yui bertambah bahagia..cepat2 sikit shapit oit!

Anonymous said...

nnti shapit kurus ko gemok. sebab ko je asyek makan dalam cter ni :))

Mun said...

tak makan aiskemm??? uiii rugi2.. hehehhee

Cik Jannah said...

jannah pon makan kenny last week. hee. best kan dapat spent tyme together dgn org yg kita sayang :)

*SiRibenMerah said...

phewittt~

fieda said...

olololo...sweet plk...tumpang hepy..

Jahirah said...

makan2....aiskrim n somtam yui yg habiskan.wah xpe gemuk sahari je dgn makanan.hehee sonok tengok kome ni....:)

MizzTina said...

syioknye..
lorax best kan..

Luahan hati said...

hehe cemburu adik di buatnya :p

EruzuLiyana said...

makan nasik minyak jangan lupa ajak :)

نورعيم said...

wahh, untunglah dpt jumpa org tersyg :)

Anonymous said...

tahniah utk pakwe yui nakk konvo kan.. :)

najihahfara said...

jelesnye sy..hihi..
thanks for your concern on my previous entry kak :)

ShahzCudin said...

citer lorax tu 4.8 dr 5? hmm kira best la tuh..bile la dpt tgk..mmg minat kartun

Azhafizah MN said...

bestnya dapat makan together gether..

smilenajah93 said...

so sweetttt ~~ hehee ... xajak punnn

Anonymous said...

wahh kenyang sungguh la yui ek..hihihi

cmpur lak hati munge2..hihihi

::CIK LYNN:: said...

seronoknya p dating2...shapit bljar kt klntn kt mna?

Unknown said...

bes tak cite the lorax tu? macam cumil je katunnyer

Aida Tamrim said...

Assalammualaikum & salam perkenalan ..

Owwwhhh ... SO SWEET .. Smoga kalian kekal bersama dunia dan akhirat ..

aamalinaazman said...

alololo
comeeiinye
notice sumtin
muke kome cm nk dkat2 sma pon ade yui
hihihihi

awww
moge jdoh pnjg :)

msredcheesecake said...

Sownoknye dating.... Len kali ajak akak sekali hhee... Bunga konvo u menarik espeseli part cekelat tu...

Shida Radzuan said...

beshnye...hhuii huuii...hehee ^_^

Zehan Ilyana said...

nak makan aiskrim baskin robins jugak!

eima said...

hepi utk ko dik ... bagus la tak jumpa slalu ..sbb maksiat dpt dielakkan .... rindu menjd semakin cinta .... hehehe

Hidayah said...

ala..
rindunye ipoh parade itu..
dulu selalu dating kat sana..!
:)

ikafantasi said...

phewwiiit

hunnybunny said...

so sweet kapel...tumpang hepi tgk..:p

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

saam Yui..wah!bkn main happy byk meuangkan masa dgn SIDIA yer?
Waaupon dah trrrrewat..k.atie nak gak wish HAPPY BIRTHDAY tuk SIDIA...semoga sucess selalu,

IntaNBerliaN said...

lama xjupe lg ok dr jupe selalu.. :-)

merahitujambu said...

sy dh tgok dgn ibu adik..

J.Syazwana said...

woot woot.
so sweet.
huhuhu

AnneRaini said...

alah terasa akak part gi wayang bawa anak kecik. akak mmg plan nak bawa kasyah tgk wayang sbb nak ajar die..so plan mmg bawa cerita kartun yg khas utk semua orang..so taklehlah nak marah kalau ada budak nangis sbb tu citer kartun..hati kena lapanglahkan. lainlah kalo tgk drama cinta tak sesuailah ada budak nangis tu...

duniaanita74.blogspot.com said...

comelnya....bila lagi ne...

Juliet_iRa~" said...

lama xjmpa ea..hee..

sm je ngan ira..ngee..tahniah buat shapit...shapit bkn dok ipoh la ea?dok mn dia?