tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 02, 2013

3 ekor anak "tikus"

Ko rasa aku pernah nampak anak tikus sampai 3 ekor? Ok pasti tidak! Buat masa inilah. Yang aku nak tunjuk ini gambar anak "tikus" jadian. Hihihihi. Anak kucing lah. Ada 3 ekor semuanya.




Anak-anak tidak mengikut langsung warna maknya. Maknya warna hitam legam. Anaknya bercampur dan paling best ada seekor warna putih coklat. Kenapa aku panggil "tikus"?


Itu panggilan dari mak aku. Kalau korang nak tahu, jika lahirnya anak-anak kucing, mak TIDAK AKAN sentuh langsung sebab katanya geli. Eh! Ada plak gitu kan.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

19 dak comei sayang YUI:

Alyaliza Zainal said...

org cakap anak kucing baru lahir better jgn pegang sbb takut ada bau kita dan maknya tak nak menyusukan anaknya pulak

Nur Dzafirah said...

ingat betul2 ank tikus... :)

Cinta Misteri said...

Tikus?? Hurmmm kalau babby kitten baru lahir lagilah mcm tikus makmal. Takder bulu, ala2 kucing spinxks

Lyaa Suriany said...

sama mcm umi lya
kalau ank kucing baru lahir
dia pggil tikus
n mmg xkan pgg . sbb die ckp mcm ank tikus
haha

Tihara said...

alhamdulillah kucing beranak..akak pn bru dpt kucing baru mintak kat rumah org kenduri baru ni nama dia oteh sbb wane putih..aktif sgt, bila penat tido tk igt dunia..bestnye yui kucing 3 eko ni..cute2 seme :)

azizah :) said...

geli kot kecik sgt..hehe jijah takutt..

Sally Yatiey said...

Comelnya anak kucingggg ni ^_^

Nory Zoulkefle said...

alaaa tomey2....

yang putih tu mata kaler lain2 tak?

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

comelnya.. suka tgok je..hehehe

IntaNBerliaN said...

eeee akakpun geli... mmg mcm tikus pun

Ina Haireina said...

bukan main lama la meneropong.. last2 baca.. anak kucing.. ingat betul la tikus.. hehehe..

red jambu said...

ekornye je cm tikus kott. :)

Cik Nur™ said...

uikss...ade putihlah..besar nanti mesti comel.. :)

AyueJean AJ said...

AJ suka anak kucing...
bau diorang best...
macam bAu baby.....
Heheheh...

Nadia Johari said...

yang putih tu xleh tahan

^^eKaTiKaH^^ said...

atotot... omelnye... HEE :D

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi akak pun geli kalau anak kucing baru lahir..

Shida Radzuan said...

hehee..eee shida geli skit ngn ank kucing baru lahir nih ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

aka geli yui haha