tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 16, 2013

Ada yang masih online?

Ini entry bukan autopublish tapi tuan punya blog online. Masih ramai blogger yang belum lelapkan mata? Macam aku.


Sebenarnya baru settle buat setengah craft. Lenguh jari jemari. Bosan sebab itu online kejap. Oh ya, aku akan terjah secara perlahan atau lambat sedikit ya. Jangan marah naaa.


Motif entry ini, nak tengok berapa ramai terjah entry daku di malam hari. Hihihi. Bolehkan macam itu?

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Ina Haireina said...

ada2.. saya tenngah online.. hehehe..

Cik Nur™ said...

Nur ada..!

nur mmg BW tiap2 mlm...
hihih....

nanakimie said...

dok ngk gosip sesambil bw,heee

Eza Boom Boom :) said...

Eza pun ada ni.. hihi. Hai yui :) :)

Sally Yatiey said...

Tgh online jugak ni ^_^ hee
Selamat Malam Kak Yui! :)

^^eKaTiKaH^^ said...

hai kak nusha. kite dtg sini.. hihi ^^,

Tihara said...

akak pun online jugoks :)

Cik Syiera said...

saya2..
heheheh

miss honeyboo said...

yan pon tengah online ^.^

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

saya saya. saya online lagi kak. hihihi :D

||Sis aLeaSaRa|| said...

slm n morning!adeihh ms nilah br terhegeh2 akk nk update sbb sakit tekak...(ok apa kaitan skt tekak dgn jari yg nak menaip entri ngeeee )

Shakira Pathi said...

Baru terjah paginye hehe :)

Aishah Jahirah said...

akak baru dapat online...huhuu

IntaNBerliaN said...

akak smlm tido awai.. :)

Nadia Johari said...

nad terjah siang hari..ni pun xde bnde nk wat.mlm cept ngntuk..hehe

Azhafizah Md Nor said...

heeee..baru ada masa nak terjah yui ni.terlambat sudah.

Shida Radzuan said...

shida mcm yui juga agak lewat nk BW huhuhu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rajin online malam2 hehe..akan dh xhadap malam2 kihkihkih