tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 16, 2013

Guru ditahan kerana menghina anggota keselamatan di Lahad Datu

Pasti ramai tahu kisah ini kan. Kat FB pon cepat sahaja tersebar. Di blog juga. Aku taknak letak gambar apa semua cuma sikit sahaja nak bagitahu.


Bila berbicara, hati-hati. Kita tak tahu apa penilaian orang. Risau kata-kata kita disalaherti. 


Tapi bila dah jadi kes, kenalah siasat. Kita tak tahu kenapa boleh jadi macam itu. Mungkin tekanan, mungkinlah.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Nur Emilya said...

Haah, mungkin tekanan. Wallahualam.
Kita tak tahu niat dia kan.

Semoga wira2 negara kita di sana selamat hendaknya.

azizah :) said...

kerana mulut badan binasa.. jgn senang2 nak cakap macam2.. kan tak pasal2 kena tahan..

Shakira Pathi said...

kerana mulut badan binasa

KY said...

mungkin juga itu yui

Tihara said...

haah kena hati2 kan

Sally Yatiey said...

Kenapalah cikgu tu,kan..

shuhaida saad said...

ada juga dgr kes ni. sorang cikgu pula tu..

Amirah Adnan said...

kerana mulut badan binasa..

wahida idris said...

sbelum cakap kena pk dulu. huhu

Cik Nur™ said...

skrang ni kalau nak cakap kena lebih berhati2...

Ina Haireina said...

Ragam manusia yg pelbagai.. kadangkala apa yg disampaikan tu disalah ertikan..

kadangkala pendapat juga berbeza2..


Aishah Jahirah said...

xmengikuti sgt tp ada la tgk kt tv...sejak jrg online ketinggln bnyk benda...

IntaNBerliaN said...

kak ina pun ada tgk kt fb psl ni

Nadia Johari said...

sekrng ni setiap perkataan kene pikir dulu..jngn main leps je..

Azhafizah Md Nor said...

tekanan mungkin..ke emo terlebih ntah.ape2 pun mulut perlu dijaga.

Shida Radzuan said...

kes lahad datu mmg byk yg emo skg..so bhati2 lah dgn kata2 lg2 yg dlempar dekat FB million pgguna FB blh baca kan..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ada tgk gak kat dalam berita

ayut said...

dgr berita bru ni dgr dia mmg ad mslh mental....