tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, March 31, 2013

Habis sudah cuti sekolah

Kejap sahaja dah hampir seminggu berlalu. Seminggu budak-budak cuti sekolah. Tak ketinggalan adik lelaki aku yang belajar di Port Dickson ada balik bercuti.


Maka hari ini dah nak kena balik Port Dickson. Rasa sedih plak. Takpelah nanti bulan 5 atau puasa nanti dia akan balik bercuti lagi.


Tak pasti dia akan naik bas atau kami sendiri akan pergi hantar =)

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

10 dak comei sayang YUI:

shera haifa said...

slmt kembali ke sekolah..:)

Ann Ishak said...

habis sudah cuti sekolah, maka bermula hari jammed semula untuk ke tempat kerja...aduhhhhhhhh

Shakira Pathi said...

Adik saya pun dah balik asrama dah dekat Taiping :)

Sabila Azam said...

yeah kejap je cuti seminggu even nampak lama..

Adik akak umur brpe?

Cinta Misteri said...

Esok dah start jem semula.... kena keluar pg jg nk hantar ank2 sekolah.

Che Rosliza Che Mat said...

Selamat kembali sekolah...rasa cuti sekolah kejap jer...

Tihara said...

bersekolah dah budak2...mesti teringat nak cuti lagi :)

azizah :) said...

sekejap je rasa dah habi cuti sekolah kan.. tak terasa sungguh..

Cik Nur™ said...

kejap je rasakan....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kejap jer rasa cuti sek kan