tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 18, 2013

Bila saya geram

Bila daku geram daku lebih suka beli coklat dan makan. Kitkat, cadbury dan sewaktu dengannya pasti dicari. 


Okay, mulalah tu nak merepek. Yup, selain berdoa agar perasaan itu cepat hilang, itulah cara aku.


Kalau cara agak "bahaya", aku suka menunggang 120km/j. Bila lagi laju rasa macam makin kurang rasa geram itu walau ku tahu risikonya agak tinggi!


Dah berapa hari tapi masih lagi sama. Sabar.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Cik Nur™ said...

errr...mmg agak bahaya..tp ianya satu kepuasan buat kita.. :)

cara kita sama.. =_="

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

toblerone lagi sedap kak. ferrero roche mmg nikmat gilaa makan. hoho bila saya geram saya nyanyi kuat2 then kegeraman itu akan hilang dgn sendirinya :D

nadia said...

heyyyyy yangg, jangan bawak laju2. bahaya :)

Shida Radzuan said...

basabar ye yui :) moga dapat kawal perasaan tu...inshaa allah :)

Nurzakiah Hanum said...

salam
singgah pagi selasa...

Ina Haireina said...

same mcm saya.. kalau geram/stress memang akan makan coklat semakan makannye..

tapi bab menunggang tu.. jangan laa.. bahaya tu dear... huhuhuuuuu.. :(

Nur Dzafirah said...

relax and cool yui :D

SarahSyafiq said...

sabar yui sabar.hehe.sama la.kalau tensen suka carik coklat.

azizah :) said...

jijah bila geram jijah nagis..jijah xleh marah...


relax k yui.. tarik nafas, hembus..moga tenang :)

AyueJean AJ said...

AJ suka diam, makan dan shopping...

are_lin@yu said...

klu nek lju2 tu bhya yui..ati2 sma tau..huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tunggang dgn cermat jiwa selamat yui

ayut said...

huhuhu...mmg tgh gram gaya ye ni yui..sabar yer :)

Nadia Johari said...

amboii..bnyk kolestrol coklat tu..hehe

Azhafizah Md Nor said...

sabar yui..