tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 15, 2013

Tengok jelah dulu sementara ya

Memandangkan aku sudah mengalami masalah { entry }, maka masa berblog agak terbatas. Slow-slow ya. Moga ada kesempatan aku nak terjah. 


Sebelum entry menjadi semakin sikit, maka aku tempekkan dulu wajah tak ayu mana supaya kalian tidak rindu-rinduan daku. Hahaha. Macam nak pergi jauh je kan. Mana kita tahu.




Maaflah daku tak pandai makeup seperti kamu kamu dan kamu. Hanya compact, eyeliner dan sedikit gincu =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

24 dak comei sayang YUI:

AyueJean AJ said...

Allololololo...
Sedihnya ayat Yui...
Takpelah, less is more.. =D

Cik Nur™ said...

asli itu lebih cantik...
apapun, yui mmg cantik.. :)

Nurzakiah Hanum said...

salam jumaat yang indah
singgah pagi

nini said...

eyeliner je pun tetap cantik...=D

dya said...

comey ^^

zulhilmi tempoyak said...

kahkahkah... adakah skrg ni kira aktiviti bertentang mata.. hehehe

hana hadi said...

yang simple2 tu la cantik..

Nory Zoulkefle said...

muka Yui dah cantik semulajadi, tak perlu mekap2 dah...
sempurna dah tu..

kalau ade adik lelaki, dah lama kenen2 kan dgn Yui...eheheh

Hazmin Hamudin said...

Sempat lagi tu tepek gambar. haha

Shakira Pathi said...

Simple pun dah cukup cantik :)

eima said...

yui yg comey

are_lin@yu said...

comel pa ni..ayu pkai bdak ja g ofis..hihi

Mrs Lurve said...

natural more beauty dear..

najihahfara said...

muka kecewa ye internet kena limit hehe

ayut said...

:) permsalahan entry....takpe...nnt mlm blh kuar entry dh...skrg bt draft bebyk la jwb yer..hihi :)

Kesuma Angsana said...

hehehe xpe faham sgt masaalah tu !

azizah :) said...

still sweet my dear :)

Aty_Fared said...

Tak make up pon comel...akk yg make up tetebal pon hodoh..huhu..:-)

nanieybarnieylurviey said...

Xpe.. Nani fhm. Nani bru ada masa jejak Yui

^^eKaTiKaH^^ said...

kire ok la tu akak reti pakai eyeliner, gincu.. hihi. kite, tak reti pakai tu semua.. takpe kak, nature lagi cntik. comel ^^

Nadia Johari said...

keberkesanan selepas mkn pure collegen ke..hehe..cun seh

Azhafizah Md Nor said...

sentiasa ayu ^__^
eh eh..shawl yui cantik!

Shida Radzuan said...

comel2 hehee :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xper yui akak faham