tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, March 28, 2013

Scotss's Emulsion untuk si kucing

Scotss's emulsion untuk bulu kucing anda! Ini bukan tipu tapi aku sendiri diberitahu oleh pegawai veterinar semasa cucuk Shinchan Isnin yang lalu.




Diberi untuk menjaga bulu kucing. Shinchan ada mengalami masalah luruh bulu jadi aku minta cadangan ubat apa yang sesuai. 


So, hanya gunakan satu sudu 2 minggu sekali. Guna sahaja picagari eh ke apa, pancut terus dalam mulut. Senang kerja.


Sambil tu aku juga rasa, serious lagi sedap dari telan PMC. Hahaha!


bakal tamat jam, 9 malam ini
Jomlah teka sebelum terlambat





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi

Mrs Velentine said...

baru tau lah yui///done nuff

azizah :) said...

scott emulsion mmg sedap kan.. untuk legakan batuk.. tp kalau kucing untuk bulu pulak?? wahh pelikk..

Shakira Pathi said...

Ingatkan scott emulsion untuk manusia jea :p

Tihara said...

ooo..thanks yui sharing..akak duk bagi mnom susu nestle kat kucing..pasni nak bg benda ni :)

Hazmin Hamudin said...

Haha,, Kucing pun boleh eh. Sebab minyak ikan kot.

Kesuma Angsana said...

la bagi kat kucing ler pulak yer !

Nory Zoulkefle said...

nak try bagi kat Laura lah nnt...hehehe

KY said...

boleh ke? nak kena beli jugalah ni...

ayut said...

hahaha..tang ayat lg sdap dr PMC tu klakar..adehhh...cian shinchan kena mkn ubat ikan sudah :)

MaYa MustWany said...

wahhh kucing pun?

nanieybarnieylurviey said...

Oo yeke. Nani bru tau. Leh bagi opoq ni nnti

Cik Nur™ said...

yg original ye...
bagi hari2 ye yui...?

IntaNBerliaN said...

ooo kucing punya pun ada yer.. br tau

Ain Fatihah said...

Tekak kite kan berbulu tak tahu ke.. hahahhahaa

Armbruno Blogging 101 said...

guna picagari tu ade sukatan tak??
scott emulsion wrna pun also can rite?