tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, March 03, 2013

5 orang pewira kita terkorban dalam serang hendap di Sabah

Sayu hati aku bila tengok berita tadi. 5 orang lagi pewira kita terkorban dalam serangan hendap. Ya ALLAH, lindungilah mereka yang sedaya upaya berkorban nyawa untuk mempertahankan negara kita.


Moga cepat-cepat perkara begini selesai. Semakin risau dengan keadaan yang berlaku sekarang. Doakan yang terbaik buat semuanya. InsyaALLAH, amiiiin.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

tu la yui, tak sangka makin teruk pulak..kita doa sama2 moga Malaysia aman dari penceroboh

nik ros said...

risau jugak.moga tak ada perkara yg buruk lagi berlaku. sama2 kita doa k

Amirah Adnan said...

subhanallah..dah 5 org dah? ya Allah, mereka pergi dgn cara begitu

Sally Yatiey said...

Semoga tak ada perkara buruk sebegini lagi berlaku selepas ini. Harap2 cepat selesai..

shera haifa said...

Ya Allah moga smuanya kembali pulih seperti sedia kala.. kesian mereka2..

ShuhaidaSaad said...

dapat info dah 8 orang kak yui. al-fatihah..

azizah :) said...

dengar kata 7 org dah meninggal..mudah2an kerajaan amik tndakan balas balik.. sebab dah melampau ni..

Hans said...

al-fatihah buat pejuang-pejuang negara

Cik Nur™ said...

semoga cepat2 selesai...
Al-fatihah...

Kniedaz said...

Mereka sahid...semoga pejuang kita dilindungi Allah di sana

^^eKaTiKaH^^ said...

serius takut dengar berita nie. hope cepat selesai semua nie

eima said...

sedih gile... wlu bagaimana itu ajal yg telah ditetapkan oleh Allah cuma kau berharap ia nye berbeza ... isteri kaum kelurag diorg mesti tgh tgu berita baik je kan skrg ni ....

Bui Junaidi said...

KAK BUI SAMPAI RS LEMAH SEMANGAT PASAL ISU NI..SEMOGA ALLAH LINDUNGI KITA SEMUA,RAKYAT SABAH KHASNYA

Zana Adieyza said...

semoga kita semua akan terus dilindungi Allah hendaknya.. sedih dgn berita macam ni kan..

ayut said...

semoga kemelut di Sabah akan dapt diselesaikan secepat mungkin.amin.

Che Rosliza Che Mat said...

Risau jugakkan....Semoga di permudahkan..

Shida Radzuan said...

amin yui..

Mrs Velentine said...

harin tudm lancarkan serangan.YA Allah lindungi lah kami

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Ya Allah selamatkan lah Sabah dan permudahkan segala urusan disana

Mimi Azirah said...

Al Fatihah untuk mereka yang telah kembali ke rahmahtullah

najihahfara said...

seriau tengok keadaan sekarang. risau sangat :(

najihahfara said...

seriau tengok keadaan sekarang. risau sangat :(

IntaNBerliaN said...

tu la, mg cepat2 lah selesai