tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 01, 2013

Pencerobohan dan kematian di Lahat Datu Sabah

Ya ALLAH, baru baca di FB ramai yang up status kematian 2 orang pejuang kita dari unit 69 komando. Moga ALLAH tempatkan mereka di golongan orang beriman.


Bila tengok berita nampak sangat menakutkan. Pasti isteri-isteri anggota, keluarga rapat dan sahabat handai terlalu risaukan mereka yang bertugas. Sama-samalah kita doakan semuanya baik dan tidak bertambah angka mangsa yang terkorban.


Mohon doakan bersama-sama. Amiiiiiin.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

17 dak comei sayang YUI:

are_lin@yu said...

ada yg serang eh...moga kita dilindungi dari perkara yg tak diingini..

Alyaliza Zainal said...

hopefully rakyat malaysia kat sana pun selamat..

Nurzakiah Hanum said...

oo ada ek

Nory Zoulkefle said...

salam takziah buat keluarga mangsa...

azizah :) said...

pray for lahad datu.. moga pejuang kita selamat mempertahankan negara..

Sally Yatiey said...

Salam takziah buat keluarga mangsa

^^eKaTiKaH^^ said...

takut :/ hope yang lain selamat

combi said...

al fatihah utk pejuang negara

Tihara said...

Ya Allah selamatkanlah bumi Sabah dan Malaysia..risau plak kan..watpelah nak gila kuasa..semua nak jadi raja belaka..hurmm

nik ros said...

kesian kan. tgk tadi isteri yg suamiya meninggal.sebab jea.dah la tgk pregnant tu.

Cik Nur™ said...

sama2 kita doakan moga lahad datu dilindungi....

Nadia Johari said...

al-fatihah...semoga sbh kembali aman

Cinta Misteri said...

CiM dh mengikuti cerita ni dr 2-3 hari yg lps sbb seorg kawan tu mmg bertugas sbg polis di sabah, tp tdk di lahatdatu, cuma mereka kena stdby jer... ni semua krn tamak.

Takziah pd keluarga komando yg tumpas & juga yg cedera...

IntaNBerliaN said...

mmg mnakutkan pun kan... moga smuanya slmt

Che Rosliza Che Mat said...

menakutkan bila dengar berita seperti tue..

Shida Radzuan said...

rsau juga nih huhuhu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

moga semuanya selamat