tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 04, 2013

Pure Marine Collagen goreng tepung

Pada mula rasa macam pelik juga bolehkah PMC digoreng macam cendawan goreng. Tapi setelah pembekal daku dari Semporna Sabah bagitahu boleh, aku pun laju cuba buat.




Serious, sangat nyummmyy! Rangup sahaja makan. Cara sama macam kita nak buat cendawan goreng. Tepung serbaguna dan telur. Celup dan terus goreng. 


Betul, bagiku PMC ini jadi crunchy. PMC gred AA yang aku guna. Buat sikit sahaja.


# PMC perlu direndam hingga kembang, lepas itu potong ikut saiz yang dikehendaki dan mulalah menggoreng. Jangan lupa cuba ya!


dengan harga murah?





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Nory Zoulkefle said...

baru taw yg PMC ni boleh digoreng...
sedapp tak??

AyueJean AJ said...

Pasni macam2 resepilah PMC boleh cuba... =D

Eza Boom Boom :) said...

Menarik jugak ni.. heee. nak gtau mama la :)

shera haifa said...

wahh macam2.. nak try laa.. tp tkut xlalu nk makan.

are_lin@yu said...

wahh mcm menarik ja,..

are_lin@yu said...

wahh mcm menarik ja,..

Nurzakiah Hanum said...

wah macam2 leh kan

eima said...

tak sangka mcm boleh buat ek ...hebat la ko ni dik

J.Syazwana said...

fuyohhh first time dengar. selalu nampak org buat jelly je. huhu

ayut said...

tgk je pon mmg dh terasa cendawan grg..hihihi

nik ros said...

mcm2 rsepi boleh buat dgn pmc ni kan.

Khairul Zamri said...

rupa lepas goreng tu buat sy tkut nk mkn huhu ..

Nadia Johari said...

mcm2 leh wat erk.

Cik Nur™ said...

wahhh...boleh juga cara mcm ni ye..
nanti nak cubalah.. :)

Shida Radzuan said...

perghh blh bt keropok mmg kreatif yui nih heheee..

Mrs Velentine said...

sedap kan..tp mv biasa buat kerabu..sodap

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ooo boleh goreng...rangup la kan

Nyue said...

cam kerepok jer..huhuhu....

Mimi Azirah said...

macam sedap aje

Cinta Misteri said...

kudapan baru dlm bentul collagen...

IntaNBerliaN said...

sekali tgk, mmg mcm cndawan pun :)

Cik Syida said...

macam-macam boleh buat. heehe :)