tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 01, 2013

Seluar Giordano untuk dijual | RM 80 |

Untuk baju peplum alhamdulillah sudah terjual Sedih tau sebab tak dapat nak pakai { masalah ini }. Kali ini nak jual pula seluar dari Giordano yang ku beli. Bukan masalah tak muat tapi masalah warna ini dah ada. Teruk kan ingatan?




Warna : Seperti dalam gambar
Jenis : Khakis
Saiz : 28
Harga : RM 80 termasuk poslaju
harga di tag masih ada RM 109


STATUS : AVAILABLE


Kalau ada yang berminat, boleh terus mesej atau lebih baik telefon 019-2331810. Dari terperap dalam almari, lebih baik aku jual. Betul tak? Jangan risau pasal sesi jual beli kerana aku telah daftar SSM. Boleh lihat { entry }.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

Nyue said...

Cantik la...huhuu...

Shakira Pathi said...

smart jugak seluar ni, dapat harga murah pulak. tapi takde fulus la pulak sekarang ni.nak kene jimat :(

Kesuma Angsana said...

cantik kaler die tu

izan mama mia said...

saiz 28..akak muat ker tak ?..heeh

Sally Yatiey said...

Cantik seluar ni.. :)

are_lin@yu said...

sygnya yui..hihi..len kli kna ingt ni..hihi

Tihara said...

lawa color dia tapi sah2 laa tak sesaiz dgn akak..ekeke :)

Nurzakiah Hanum said...

cantik

Nur farahiza said...

ramai skrg pakai colour crem crem nie lawa,

eima said...

ai tak muat dik pinggang 25 sajork

azizah :) said...

alamak jijah saiz 26 tapi xleh pulak nak pakai seluar camni time preggy.. sobsob...

Puteri Hana said...

macam mane boleh lupa tu..haha

Cik Nur™ said...

nur tak muatlah...huhuhu

Cinta Misteri said...

Ni ladies cut ker straigth cut? Tp...mmg tak muat laaa kot, pinggan CiM kecik skit...huhuhu

IntaNBerliaN said...

laaa dh ada wane tu ke... mg ada yg beli

Che Rosliza Che Mat said...

pasti ramai yang berkenan..

Shida Radzuan said...

pasti ada yg bkenan nnt yui ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nanti mesti ada pembeli tu