tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, March 26, 2013

Selamat Hari Polis ke- 206

Walau lambat sehari tapi aku tetap nak wish. Tak salahkan? Lambat sehari sahaja. Memandangkan abah tersayang salah seorang anggota polis, ucapan khas ini ditujukan padanya dengan tulus ikhlas dari anakanda tercinta. Ewaaah!


Selamat Hari Polis di ucapkan khas kepada
Sarjan Ahmad Shah
dan amnya kepada seluruh warga Polis
di Malaysia


Daku tak kisah pandangan orang lain terhadap anggota polis yang penting mereka tahu tugas mereka.  Walau ada yang mencaci tanpa usul periksa. Lihat sahaja kes di Sabah. Ramai yang terkorban termasuk pihak tentera. 


Tahniah abah sebab bertugas sebagai salah seorang penjaga keamanan negara. Lagi beberapa tahun abah  nak pencen. Bila dah pencen, boleh main dengan cucukan? Eh!


Al-Fatihah dan salam takziah kepada anggota yang telah terkorban.


Update : Ayah yui umur 48 tahun


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

YaNa Yassin said...

Berbangga dengan Anggota Keselamatan Malaysia :)

Nur Dzafirah said...

selamat hari polis jugak,... :)

^^eKaTiKaH^^ said...

Selamat Hari Polis utk ayah kak Nusha dan semua warga Polis di Malaysia ^_^

azizah :) said...

selamat hari polis untuk abah yui.. moga terus berbakti pada negara!

tabik spring pd semua anggota2 keselamatan negara..

Khairul Zamri said...

Selamat hari polis buat abam2 polis k :)

Eza Boom Boom :) said...

Selamat hari polis ye pakcik. hihi.. :P

Aishah Jahirah said...

selamat hari polis....bangga dengan diaorg....

Amanina said...

wahh baru tau nie.. dh lama polis jaga keamanan ya :)

Shakira Pathi said...

Selamat hari polis pakcik :)
Pakcikcepat2 pencen. Nak dapat cucu dah ni hehe :p

IntaNBerliaN said...

ayah yui umo brp

Tihara said...

Selamat hari polis..kalau ape2 hal polis, tentera la yang duk barisan depan..yang mencaci duk mana..nyuruk mungkin..

jaakechik said...

selamat hari polis buat semua polis di malaysia..hehehe...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat hari polis :-)

نورعيم said...

polis ni ada yg baik ada yg jahat. tp bkn semua jahat okeyy. jgn misunderstood pulak.

Cik Nur™ said...

selamat hari poliss.. :)

ros_reeza said...

Selamat hari polis :)

Mrs Velentine said...

AL-fatihah..Selamat hari polis...wah ayah yui muda lagi

ayut said...

bt ayah yui..slmt hari polis yer ^^
buat semua polis2x kat malaysia...terima kasih dan selamat hari polis! ^_________^