tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 22, 2013

Gaya tidur Kika

Kika bukan adik Kaka ya. Eh apa kena mengena? Okay, nak tunjuk pada anda macam mana cara tidur Kika bila dia terlampau penat atau aktif mencari "laki" di luar rumah.




Kemain lagi kaki dan tangannya. Bahagia sungguh tengok dia tidur macam itu. Letak Friskies di hidung pun buat tak tahu!




Kika curang dengan jantan lain walhal lakinya setia menanti dirumah. Tu dia ayat BM aku, walhal! Bangga cikgu BM aku mengajar. Hihi.


Tak sabar nak balik Perak wei. Tak sabar nak blogwalking ke teratak kalian.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

22 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
salam jumaat yang indah
singgah pagi :)

eima said...

kika penyet .... penat sungguh pi cari laki ... hahahhaha

fieda said...

curang ye...tak baik tau...hihihi..geram tgk dia tido...

Fiza Rahman said...

Hehehe...comelnya kika tido. Macam kepenantan yg amat sangat ☺☺

diana said...

hahah..penat cari laki...
ada dua laki rupanya dia..

Fazi Isma said...

comelnya, nmpak malas dia tu, hehehehehe

Alyaliza Zainal said...

kdg2 tgk kucing tido pun boleh buat kita terasa happy..

AyueJean AJ said...

Ya ampun budak tu tidur..
bukan main lagi....
Hahhahhahaha...
Mcam cicakgirl... =P

Nur Emilya said...

Haha, kesian laki dia. :D

ayut said...

Kika telah berlaku curang yer..hahhaa..kucing ayut ada sekor blh bt gitu gak klu tido..tp kucing tu ilang dh pon...tetibe tak balik...

IntaNBerliaN said...

comelnya gaya tido :-)

AnneRaini said...

amboi sibuk mencurang nmpak gayanya ye..hahah

Rapunzeel Cikilolo said...

bersenang lenang kan cika kan :)

Shakira Pathi said...

Comelnya Kika ><

Cik Nur™ said...

amboii..kemain lagi kika ye... :)

Tihara said...

haha comey nya kika.. kemain lagi merayap cari balak :)

azizah :) said...

memang betul2 kepenatan tu..hee

Eza Boom Boom :) said...

memang letih sangat la rupa kika tu. hihi..

Azhafizah Md Nor said...

memang bahagia tengok dorang tidur camni.dah style cenggitu kan..heee

نورعيم said...

apa ni curang kika! xbaik tau. sian laki awk. kikiki.

Amanina said...

eh macam kucing parsi kt rumah makcik..gaya style tidur sama :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehe comel sungguh cr tido tu