tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, March 05, 2013

Perihal Pure Marine Collagen goreng tepung

Berdasarkan entry { ini }, ramai yang bertanya padaku dan ada juga yang pelik bila PMC dibuat goreng tepung. Hihihi, Aku juga begitu pada mulanya. Meh aku nak jawab antara pertanyaan yang diajukan padaku.


Sedap tak?
Sedap tau. Rangup sahaja. Rasa rangup bila dimakan.


Lalu atau tak untuk dimakan?
InsyaALLAH lalu sebab aku goreng PMC gred AA ( kuning ) yang pastinya tidak/kurang berbau hanyir berbanding PMC gred AAA. Maka, gorenglah PMC gred AA ya.


Bukankah ada had untuk makan?
Kalau risau terlebih had, sebelum sarapan tak payah makan jelly. Makan yang dah goreng terus. Buat anggaran. Aku goreng sikit sahaja.


Adakah PMC akan hangit?
Dari apa yang aku cuba, bila terlebih garing, PMC akan jadi kehitaman. Maka gorenglah secukup rasa dan masa. Jangan terkurang atau terlebih sudah.


Itu sahaja perkongsian daku setakat ini mengenai PMC goreng tepung. Nanti aku kongsikan perbezaan warna PMC yang ada dijual.


  




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

AyueJean AJ said...

Laris ni kalau Yui buat bisnes PMC goreng tepung ni..
Hehehe..

Nurzakiah Hanum said...

bagus nie

AnneRaini said...

wah serius tak lalu..huhuhu

Nyue said...

wahhh..ada pelbagai cara nak mkn PMC ni..pandai yui :))

Tihara said...

ooo boleh digoreng tepung :)

eima said...

hebat yui ni variasi kan kegunaa PMC

nik ros said...

best kan.mcm2 boleh buat dengan pmc. tapi nik lebih selesa dgn jelly jea. tu pundah sedap..hehe

نورعيم said...

sampai boleh goreng tu. menarik!

Hans said...

uish
siap boleh goreng
terbaik

izan mama mia said...

wah..boleh digoreng tepung ker..

izan mama mia said...

br tau nih blh digrg tepung !!!!

najihahfara said...

ah x tahu lah pulak boleh goreng hihi

Cik Nur™ said...

bilalah nur nak cuba..semuanya habis direbus...hihi

Shida Radzuan said...

nice :)

IntaNBerliaN said...

wah boleh goreng

azizah :) said...

menariknya sampai boleh buat tepung goreng...hee

Azhafizah Md Nor said...

err..minum air pun rasa xberapa nak lalu minum..inikan goreng tepung..alahai..serius ke sedap ni yui..nak try tapi cam tak berani nak makan lah pulak..=__='

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kalau goreng kot blh makan haha