tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 18, 2013

Cuti untuk selesaikan apa yang perlu

Hari ini 18/03/2013 cik empunya blog bercuti. Annual leave. Kesian makin sikit AL aku tinggal. Berbaki 5 hari lagi hingga Jun ini.


Banyak benda dalam fikiran yang perlu diselesaikan hari ini sempena cuti.


1) Nak dapatkan baucer BR1M 2.0 di pejabat Adun

2) Nak tebus baucer di BSN

3) Nak pergi veterinar, cucuk Shinchan


See, banyak benda nak kena buat. Moga semua dipermudahkan. InsyaALLAH nak jumpa tutttttt. Rahsia. Yang pasti bukan jumpa si Shapit. Kalau jadi akan aku bagitahu jumpa dengan siapa ya =)


Alhamdulillah dah settle buat passport Sabtu lepas. 

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

huny madu said...

aaahhh! nape sy masih blum dpt voucher brim.. :(

Cik Nur™ said...

sinchan tu cucuk untuk ape ye..?

ieda immi said...

manfaatkan cuti mu ;)

eima said...

nk pi bercuti kat mana ni ...dah buat passport tu

combi said...

in Shaa Allah ! :)

NoEn said...

semoga semuanya berjalan dengan lancar

Mrs Lurve said...

baucar bsn tue baucar apa? akak jeles ni byk pulak yui dpt baucar

AyueJean AJ said...

Semoga dipermudahkan urusan hari ni... =D

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

akak nak pergi mana buat passpoert bagai tu? haa. holiday?

are_lin@yu said...

selesai 11 yui..heehe

نورعيم said...

ni mesti nk jumpa blogger kan,

Shida Radzuan said...

wahhh mcm gembira je hari2 yui nih..bt pasport lg..nk g mana yui??

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

banyak hal nak kena settle tuh

Nadia Johari said...

sibuknyer die..