tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, March 16, 2012

Baju wakaka ea namanya <-- rasa kelakar!

Pernah tengok kan fesyen baju camni??
Ada yang atas dari lutut, bawah sikit, labuh terus
Cuma kena pakaila seluar kat dalamnya


Mula-mula aku suka tengok
terutama corak polkadot
dan aritu secara tidak sengaja
TERbeli


 - abaikan gambar lain -


Haaa.. terbeli sangatla ni kan
Harga jual RM 65
tapi setelah mulutku manis berbicara
dapatla RM 55


Kain ni jenis cam tudung yang corak jeans
denim ea ke apa ntah
tapi lembutla
lom pakai, cadangnya sok kenduri member
baru mau pakai ^__^


Jangan t aku pakai
ak plak tergelak-gelak sambil kata
" wakakakakakak!! "
Ahakz. sengal!


Ntah-ntah kat jalan TAR lagi murahkan!!
Roger aku kalau murah okies


n/y : Warna merah lagi
Adakah warna pebret telah bertukar??
Oh tidak!!





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

39 dak comei sayang YUI:

Masz Sidek said...

kalau cantik dan berkenan sy tak kisah apa nama baju tu... hehehehe...

Masz Sidek said...

kalau cantik dan berkenan sy tak kisah apa nama baju tu... hehehehe...

✿ pink velvet ✿ said...

alolo~ comeinyer baju die, wakakaka *ehh!*

SarahSyafiq said...

Yup, ape pun tak kesah.yang penting, nice!

CikPuan Azizah said...

ok ape yang... yui tinggi sesuai la tu..

Aishah Jahirah said...

ala yui kalau dah berkenan kat hati tu mahal cikit pun rela je beli.skang ni yg murah2 pn baju yg singkat nampak bontot.slalu kena mrh kalau pakai,mcm xckp kain mak akak ckp.;p

AnneRaini said...

memang kena gelak ke nak nyebut nama baju ni????kompius kejap..wakakaka..

akak dah lama tak beli baju..puasa membeli baju sbb nnti nak borong sakan..tu yg fesyen baju skrg pun tak berapa tau sbb tak gi survey..huhu

J.Syazwana said...

lama siot tak pergi jalan tar. huhuhu

.........cP~ said...

Salam.

Memang nama dia wakaka ke? Tak pulak pernah survey harga. Tak tau la kot ada murah.

[ wanni ] said...

alah biar jep baju tu nama ape pun, yang penting tuannya pakai nanti cantik saja, hehe~

Zana Adieyza said...

musim polkadot skrg ni kan.. sana sini polkadot.. comel!

[sutera kasih] said...

nti jgn lupa belikan utk sy jgk sepasang ye hehe

Rapunzel Cikilolo said...

yui. chantek ape. ni kawan aku panggil kaen tembikai. aku ade satu. tengah pakai pun.

kalau jalan tar utk kaen nipis dapat la dlm rm20 tapi kaen2 standard dlm 35 kot

mia said...

comel bajunye yang..ce nusha try pakai, molek aje akak tgk tau, hehe

aimie amalina said...

comeiii
sukeeeee :)
suke2

hehehehe

eMMe said...

nape tak jadi model yui, nak gak tgk, cantek tak, kalo cantik, akak pun nak sambar satu gak, heeee~

Azee Hana said...

rapunzel:..kenapa nama nye kain tembikai..haha
yui:comel je..=)

Rapunzel Cikilolo said...

yui. corak bru tak pasti brape okey :)

Azhafizah[フィザ] said...

cantik!yui pakai lagi cantik ni.Suka dengan polkadot tu.ala ala retro gitu.

Riri de little star said...

Pandai menawar harga... 0_0

Riri de little star said...

Pandai menawar harga... Subhanallah...

steffany daph said...

aihh.. itu ke nama dia? hehe. btw, look nice (:

MaYa MustWany said...

macam pernah tgk kat kl rm18.tapi xsure kain sama ke x.

pe slhnya tukar2 wrna lak kn..merah ok gak coz yui putih maaa

Tihara said...

kakngah akak beli dapat harga rm60 tapi comel.labuh n comfortable :)

M Fizan said...

ada yang murah,.. tapi bundle.. wahaha.. yang penting tutup aurat bagi sempurna.. polka dot ke apa, bedal je :)

Cik Sara said...

memang itu ke nama bajunya??
(-____-)"

Cik Sara said...

memang itu ke nama bajunya??
(-____-)"

saffiya_aleesya @ echa said...

wakaka pun wakaka la janji leh bergaya kan!! ;-)

pengemis Cinta~ said...

cantikla.. pc berkenan;) wakaka.
simple n nice wakaka. huhu

::CIK LYNN:: said...

not bad la...yui pkai, nti snap pic...ltak kt blog...=)

shida'R said...

comel sguh...nama pn secomel bajunye hik3 :P

esok jalan kaki rapat2 jgn waka waka lak :P

Juliet_iRa~" said...

laa tu ke nama bajunya yui?hee..br tau..

ada gak nmpk org pakai..merah comel!heeeee

cik najihah said...

cantik la..

CekbOlat-bOlat said...

cntikla.. xde pape pon? lol

smilenajah93 said...

msti comel akk pakai ~

shera haifa said...

cantik bajunya..>.<

nanakimie said...

mahal jugak baju tu,hee...baju2 nana area 30hengget je:)

chemay said...

suka baju polka dot.
comel!
:)

miss syaniera said...

sweet jea nampak .. Tapi name dea pelik sangat meyh .. wakaka .. AHAHA .. btw , chumil jea style :)