tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 07, 2012

WW 37 - Gelagat Si Eton di "rumah" barunya












guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

31 dak comei sayang YUI:

SarahSyafiq said...

comel =)

Cik Azizah said...

alohai comeynya..main nyorok2 yer..

Rapunzel Cikilolo said...

mcm Belang aku la :)

Bulan Syurga Firdausi said...

alalaaa comei nye...boleh gebu gebe nk kenalan ke..?huhuu

mizzkechique said...

comel banget..

Anum said...

alahai cutenya yui :)

Masz Sidek said...

comelnye... sampai tertidur dia dlm beg tu... hehehe

J.Syazwana said...

wah cantiknya rumah. hahaha

Nini D.. said...

mata dah kuyu nk tido tuh...

Saya Disini said...

hehe..muat pulak tdo dlm umah brunye tu

cIk JanNah said...

hahaha comelnya.
ngam2 je muat badan dia.

Rosalia said...

alolo geramnye cubit pipi kang.hehe

Bulan Syurga Firdausi said...

tq yui selalu btl sgh ziarah saye :) alhamdulillah tak ade ape yui luahan hati sikit bile makin sedar diri ni x sempurna :)

Rapunzel Cikilolo said...

yui, belang aku berstatus jantan gigolo. okey ke? haha

nanakimie said...

wah,biru mata hitamku,hee:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amboiii sedapnye lepak dalam handbag ye.. mentang2 muat.. haha

nur anis said...

tinggal angkat, bawak g pasar..huhu

cik ika said...

comel3.hehehhe

anitadiana said...

comel sanggat yui...muat-muat dalam beg tu...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

kucin is yang dulu pun ajin duk dalam tempat2 camtu... plastik dll... tomei... hehe (^___^)

Azee Hana said...

alahai..lena nye die duduk dalam tu..kalau nak buat jahat,,senang jer tu..tutup bagi die xleh keluar..hehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hamboi hamboi kemain dia nak landing baekk punya dalam beg tu :)nak ikut jenjalan jugak la tu..hehe

NOOR FATIN said...

amboii seronoknya dia duduk dalam tu.. hehehe

ikafantasi said...

amboi cantiknye rumah dia..

Azhafizah[フィザ] said...

mesti selesa kat rumah baru tu kan.

Abg Stalker said...

amboi..cls ko ton.kemain cun lg tempat tidur.

aTy _faRed~ said...

eton macam rezqi..suker duduk dalam bag ar..plastik ar..bakul pon..heheh..comel ;)

steffany daph said...

ooo.. main sorang2 dlm handbag :P siap tdo lagi. aku picit nanti baru tau. btw,eton kucing yg sngt cutee.. n adorable :D

MaYa MustWany said...

fuhh lentoknya tido

fieda said...

omeyyy...

Aishah Jahirah said...

teringat kucing akak jaga dulu....dok dalam plastik mydin...hehee