tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 14, 2012

Bertambah 2 lagi "anak" yui

Anak?? Yup. Anak-anak aku lahir tanpa perlu aku yang kandungkan. Hikhik. Merekalah anak-anak yang menghiburkan hati dengan keletah manja. Rasanya belum pernah aku kenalkan anak aku yang sorang ini. Namanya Kecik. Kenapa?? Coz badan dia kecil aje.



- Hai!! Nama saya Kecik -


Yang atas anak,kalau dia dah beranak?? Aku dapat cucu lagi lah kan?? Hihi Sebenarnya Kecik ini cucu aku la. Dia anak kepada Comel.  Eh,maknanya aku ada cicit?? Haa. Pening sudah. Hakhak. Argh!! Xkisahlah, janji ia kucing. Bukan kepala kucing badan manusia.


- 2 ekor saja, 11/03/2012 -


Kecik dah pernah beranak sekali sebelum ini tapi kesemuanya mati dek keganasan kucing-kucing jantan yang lain. Kami pon tak sangka dia bunting! Tapi kali ini, dia dah menetap dalam rumah, jadi kedua-dua ekor selamat sejahtera. Tak lama lagi Comel akan beranak. Paling koman dia tu beranak 5-7 ekor!!


Total keseluruhan kucing = 21 ekor


n/y : Nampaknya si Eton yang lebih popular
berbanding kucing-kucing aku yang lain.
ahakz!! giler pasan!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

30 dak comei sayang YUI:

shiema sufian said...

mesti seronok kan, banyak binatang dalam rumah (: SHiema takur sikit kucing (:

eima said...

mmg eton glemer pun ..sbb aku kenai die je ... hehehe

sikit je anak 2 je ... slalu kucen kan branak ramai .. tetet pun ade 8 kan .. hehehe

ikafantasi said...

byk nye..tp ika takut kucing..xleh nmpak kucing dekat, terus angkat kaki

Anum said...

cutenya
nak satu

CikPuan Azizah said...

sabar je lah yui..minat giler gan kucing kan..jijah tak minat sgt..kuikuikui

CikPuan Azizah said...

sabar je lah yui..minat giler gan kucing kan..jijah tak minat sgt..kuikuikui

Munnafendy said...

seriously nuyui bela 21 ekor??? adui sy nk bela sekor pun takde masa tp mmg suka kucing sgt!

ni jawpan td..jgn marah na =D

http://www.munnafendy.com/2012/03/sapa-suruh-cari-harimau-d.html

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kasi laa sekor anak kucing kat moon..huhuhuhu

Bulan Syurga Firdausi said...

tahniah3...gebu gebe baru tgh carik awek hehehe

Azee Hana said...

banyak nye kucing yui...

cik ziqa said...

total 21?? oke. sama dengan kucing2 kat umah ziqa ni. semuanya 21. ahaa. rasa mcm kat petshop.


ada kucing parsi tu baru lahirkan anak. ouhh super awesome! kiut miut je.

anyway, thniah yee atas kelahiran anak2 kucing tuh :))

msredcheesecake said...

Seronoknya byk kucin... Suka suka....

Masz Sidek said...

banyak nye 21 eko kucing...
sy kat umah ada 4 ekor kucing tambah yg baru lahir minggu lepas 4 ekor... 8 semuanye...

izah :) said...

comelnyya kucing.. nak satu ..heee ..

AnneRaini said...

byknye kucing yui..semua tu biar lepas dlm rumah ke?

cik ika said...

comelnye sis...sis da jd moyang..hehhe

IntaNBerliaN said...

takut pulak tgk mata kucing tu..

byk betoi kucing yui ni ek..

nur anis said...

wah..banyaknya kucing..huhu...kat rumah 3 ekor anak kucing tu pun tak larat dah nak jaga..huhu

Afiq Yassin said...

perhh silau nyer mata afiq pndng mata kucing yui tu

NOOR FATIN said...

banyaknya kucinggggggggggggggg!! pehh. hehe

anitadiana said...

banyaknya yui....penyayangnya ....

cik najihah said...

soo comel lah kak..hihi..kiss sikit

Azhafizah[フィザ] said...

bertambah lah keluarga comel yui ni..comel comel je kan.

May Ques said...

banyak anak kucing..comell...

chemay said...

banyaknya kucing yui!

MaYa MustWany said...

bestnya..ramai blogger bagthu anak kucing dh lahir..musim dpt cucu ek..hihihi

LINDAHERY said...

ermm...kucing akak dah hilang...kesian ia...rindu tau

aTy _faRed~ said...

Peerrgghhh....21 ekor..!!! akak si rezqi baru beranak 3 ekor pon akak dah penin..huhu

Aishah Jahirah said...

seronoknye blh bela kucing...sedih taw sini nak bela kucing susah,rumah flatkan.so bila jumpa kucing,rasa nak peluk2, gomol2 je.ramainya kucing yui..meriah.nanti ce kumpul semua amek pic sekali....

Juliet_iRa~" said...

comelnyaa..

banyak tu 21 ekor!hee..blh buka pet shop da..;p