tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, March 01, 2012

ST 27 # - Memohon maaf



Jika dah/ada buat salah, apa kata MINTA MAAF
Memang mudah meluahkan tapi biar dari HATI yang IKHLAS
Moga tidak diulang kesalahan yang sama
Selalu MEMOHON MAAF itu lebih baik dan digalakkan ~


- Dari FB ak sendiri -





IKLAN dari  CRAFT YUI


Harga yang berpatutan, jenguk sini
untuk keterangan lanjut & cara pakai
TQ


 ♥ Join churp churp untuk pendapatan sampingan

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Aishah Jahirah said...

tundukkan ego....ucapkan perkataan maaf....;)

nur anis said...

betul...jangan lokek nak minta maaf...:)

p/s : minta maaf yui kalau ada salah silap..:)

eima said...

dulu mulut aku mmg tak lekang terima kasih ngan maaf .. tp skrg amat berat nape ek ...


uik cam best kraft ko tu .... nk usha japmanatau seswai utk alisha ku

Saya Disini said...

ok dimaafkan..hehe

Anonymous said...

memaafkan itu memang yg terbaik, tp bukan semua perkara boleh dimaafkan! hihi

ikhlas,
Anita.

Azhafizah[フィザ] said...

Tak rugi kalau ucapkan maaf.Tak perlu segan.betul tak..yang penting ego tu tak yah letak di tempat tinggi sangat..

GBM said...

Mohon itu jugak dapat mengelakkan tercetusnya permusuhan. :)

Cik Azizah said...

memaafkan itu amalan mulia..sedangkan Nabi ampunkan umatnya..apatah kita hamba yg kerdil ni walaupon agak sukar untuk memaafkan :)

J.Syazwana said...

betul3.
bukan susah pon nak mintak maap.
huhuhu

Cikgu Ma said...

maafkan akak jugak yea =)

cik dila.. said...

saya maapkan..hehe. :P

eima said...

headband tu ade contoh tak ...guna kain craft tujugakke ??panas dak ??

Cho Zila said...

simple word yang kadang2 suka dilafazkan...

*SiRibenMerah said...

betul.. maaf dari hati...

cik ika said...

bila ika da terluka bnyk kali da mls nk mnta maaf da..huu~
ego benor ika..

p/s: thnx sis..amin3..

eima said...

ok .. nk 1 tau .... cr getah yg loose2 ckit tak mo ketat2 kesian alisha ....ko pikir dulu cam ne design nye nanti bgtau aku ek ....

Noraim said...

jgn malu utk ucapkan maaf. kemaafan itu indah :)

MaYa MustWany said...

maaf jugak ye kut2 de trksar bhsa slma kita knal.

rya nnt mas minx maaf lgi ye

aTy _faRed~ said...

yui..nak dekat2 beranak ni..akak pon nak mintak maaf kat yui kot2 pernah sakitkan hati yui selame kenal dalam blog ni...

Nisa Greennnpanda said...

gomen ne, yui~..
sori kalo sy ade wat pape silap before this...