tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 12, 2012

Tema kahwin yang sangat cun! ai like ♥♥

Seperti yang pernah ak bagitahu, Sabtu lepas bersamaan 10/03/2012 aku sekeluarga menghadiri ke majlis perkahwinan rakan sekerja. Bila masuk dewan, aku sangat teruja melihat hiasan yang begitu indah. Warna-warna yang sangat lembut + ada warna pink lagi. Meh tengok satu aje gambar yang ak sempat ambil.




Pasangan pengantin pon sangat comel!! Siyes. Terasa macam aku plak di situ. Ahakz!! Berangan tak sudah ni. Hahaha. Moga pasangan ini kekal ke akhir hayat. Amiiiinn.


p/s: Ai tak sabar nak wat entry pasal
pertemuan sekejap bersama blogger hebat!!
Tak disangka!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

33 dak comei sayang YUI:

SarahSyafiq said...

suke, combination yg sgt cantik,kan.

Rapunzel Cikilolo said...

kalerfull ni pastel way :)

*SiRibenMerah said...

wahhh..
cer citer setail sket psl blogger tuh~~

charmyiex said...

ceria nyer tema kawen...best jugak gune kaler2 gtu..

ehem ehem..blogger hebat mane tu?? pat pat wat entree!!

Cik Muda said...

whoaaaaa........ cute nye colour dia... ni yg kte nak juga wat mcm ni.... kaler pepel,pink putih pastel...sweet gitu.....

nur anis said...

COMEL LA..MACAM FAIRYTALE..:)

mizzkechique said...

cute giler kaler...

saffiya_aleesya @ echa said...

cantik laa pelamin..suka sebab kombinasi warna yang menarik..so sweet

p/s: sorry yer yui lama tak singgah jenguk yui..sibuk sikit!!

Anum said...

cantiknya yui
sangat ceria

Masz Sidek said...

pelamin yg simple tp cantik...
kombinasi warna yg sangat menarik...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

wowww.... first time tgk kombinasi warna yg sgt2 menarik.. comel jeee....

merahitujambu said...

tema dia comel laa

Cikgu Ma said...

syess...cantik combination tu

Bulan Syurga Firdausi said...

huyooo comel nye hehe

psss x la bese2 masak bujg je hehehe ap yg untg tu..???haa yui ingat anis x..?anismelon?mmm syrul jeles ni die da p umrah smlm :( huk3

cik najihah said...

waw..fairytale..meraih la hihi

Eza Boom Boom said...

warna pelamin tu serasi.. sejuk je mata memandang :)

::CIK LYNN:: said...

simple but nice!!

[ wanni ] said...

pink biru putih~ chantek.. bila plak giliran kak yui kan? hihi

hatiku berwarna warni said...

comelnye...

aTy _faRed~ said...

yer ar...comel warne tu...sweet jer..:)

eima said...

tema baru ni .. tak penah tgk lagi la...sweet...

Azee Hana said...

boleh la nak buat cam ni jugak..hee

CikPuan Azizah said...

wahhhh cantik sgt!! cun! kena sgt combination ni..like :))

ehem...siapa blogger hebat tu? hebat sgt ke die? hohoho

M Fizan said...

amin ya rabbal alamin.... kita buat lar tema kreatif sikit.. baru meletup.. haha

Fazi Isma said...

wah!! mmg nmpak comel sesangat... =D

IntaNBerliaN said...

a'aa la.. comel betoi design ni.. sweet je..

J.Syazwana said...

so sweet !
cantik pink.
lembut je :)

izyantyPersonalTaste said...

alahai sweetnya kaler2 tu..:)

fieda said...

mmg gabungan kaler yg cantik..

Cik Rose Cute said...

memang cantik...warnanya lembut...

Juliet_iRa~" said...

mmg cantikkkkkk..

suka la yui..:)

nt wedding yui watla warna ni..heee

Aishah Jahirah said...

dia berani bermain dengan warna. tak ramai yg berani nak kalerful camni..apapun cantik combinatin yg dipilih......:)

Riri de little star said...

Assalamu'alaikum... Salam kenal... Hmmm Pelaminannya Sweet :)