tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 03, 2012

Ciri-ciri suami pilihan


Yang ini untuk lelaki dari perempuan
begitu juga lelaki, pasti mahu wanita
yang "sempurna"
toi kan wahai kaum Adam??


Moga ak mampu memiliki suami sebaik ini
amiiinnnn...


 


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

30 dak comei sayang YUI:

Azee Hana said...

lagi satu..setia pada y satu..hee

apix said...

amin ..

jodoh ini ibarat cermin , dimana kita akan mendapat yang setaraf dengan kita , kalau nak yang perfect , kita kenalaj jadi yang perfect dulu .. hehe..

apa2 pun .. amin ..

Rapunzel Cikilolo said...

yui... yang paling penting jgn kaki pukul dan panas baran. dua-dua ni kalo pair die. musnah. sebab perempuan memang bebel. kalo lelaki tu tk sabar habis la..

Bulan Syurga Firdausi said...

amin ya rabbal alamin.....!!! :) wanita sempurna ye..?x jgk kot...sy impikan si dia yg jaga sy sepenuh hati die mcm mane die jage diri die mak & ayah die...cukup die tau suami cuba bimbing utk ke syurga & isteri berusaha ikut suami utk jadi ketua bidadari di sana nanti.... :)

fieda said...

amin..mudah mudahan yui...

Cik Azizah said...

Amin yui..Amin... semoga di permudahkan yui dengan apek yer...:)

cik dila.. said...

aminn,,moga dpt suami mcm ni nanti..

Tihara said...

Insya Allah, akan dapat nt :)

::CIK LYNN:: said...

amin...cik lynn pn hrap dpt yg cmni gk...=)

Azhafizah[フィザ] said...

InsyaAllah..kalau berjodoh dengan lelaki begini..alhamdulillah ^__^

NOOR FATIN said...

insyallah.. saya pun teringin memiliki lelaki yg ada ciri2 ni tapi saya kena jugak ubah perangai.. hehehe insyallah.. mudahan2 :)

Misha Ieza said...

insyallah amin..

Aishah Jahirah said...

amin...insyaallah yui...sama2 kita doakn dpt jodoh yg baik2....

Cik Purple Pinkypuff said...

amin... :) cp pon mau suami yg cenggini.. ;P

saffiya_aleesya @ echa said...

harap2 dapat lelaki yang terbaik untuk membimbing kita bila dah berkahwin nanti

zulhilmi tempoyak said...

ehem... rsnya ad je ni.. heee...

mohon nk promote diri.. ;p

faridah nazurah said...

nak cari bakal suami yang sempurna mmg susah. tapi kalau boleh biarlah dia baik..

Nisa Greennnpanda said...

amin3~... ^_^

Noraim said...

setia tu penting! hihi.

biela bell said...

perempuan nak pilih imam kena choosy sikit. sebab dialah yg akan membimbing kita sama2 masuk ke syurga . In sha Allah :)

robotkuning said...

Amin

smilenajah93 said...

saya pun nk suami mcm nieee ;) hehe ~

Juliet_iRa~" said...

aminnnnnnnn jugaa..

:)

Azmi Khan said...

Insyaallah....
Semoga semua org menerima yg terbaik untuk diri mereka....

shidasyakirin said...

amin...moga dipertemukan

Abg Stalker said...

ehem..ni calon suami mithali da sampai ni. :P

shida'R said...

shida pun nk suami mcm tuh..moga terlaksana amin hehee... ^_^

ytekecik said...

mne la nk jmp llki slengkap kat ats ni....adusssss

MaYa MustWany said...

ada lagi;
yang setia.
yang jujur

aTy _faRed~ said...

insyaallah...aminnnnnnnn...:)