tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 05, 2012

Senyum walau apa pun yang terjadi

Salam Isnin, salam bahagia, salam hormat penuh kasih sayang. Ecececehhh yui. Awat unk lagu ni? Harap maaf, cik cheese a.k.a cik yui tidak bekerja hari ini bersamaan 05/03/2012. Mengurangkan lagi baki AL yang ada. Bercuti kerana semalam penat "berjalan jauh" ke PD.




Senyum tau coz ak tak dapat bw hari ini. Senyum tau coz ak tak dapat join berkomen momen hari ini. Senyum tau coz dashboard korang takkan "disemakkan" oleh entry ak. Senyum tau coz InsyaALLAH kalau takde apa-apa semua akan kembali seperti biasa ^__^


 


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

26 dak comei sayang YUI:

Masz Sidek said...

Selamat beristirehat yui... :)

cik ika said...

yup.senyum smbil menanti sis dtg..

Anum said...

senyum saje
syoknya cuti :)

mizzkechique said...

amboi..seronokla cuti.. semlm g pd lak tu..

are_lin@yu said...

senyum itu sedekah..;-)

biela bell said...

senyum satu terapi ;)

nur anis said...

senyum sebab bercuti juga ye yui..syoknya cuti..bila lah saya nak cuti ni..huhu

einz said...

hye yui!!!einz dtg nak minta maaf andai ada slh silap yg buat yui terasa...maaf k....neway get a enough rest~and keep smilling >,<

Cik Muda said...

iskkkk bejalan sokmo yui..... nak hekotttttttttttttttttttt!!!!

eima said...

dik belah ptg la aku usha FB ... nanti aku bgtau ek

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amboi..sambung cuti ye.. penat berjalan ye

✿ pink velvet ✿ said...

wahhh jeleznyer yui cuti arini, huhu~

Noraim said...

kenapa dan mengapakah? hihi. letih sgt kelps berjalan jauh?

Azhafizah[フィザ] said...

selamat berehat yui..rehat secukupnya okay..pasni leh sambung aktiviti ^__^

ShahzCudin said...

senyumm, xperlu kata apa2

Cik Azizah said...

ngeeeeee~~ amboi penat yer berjalan di PD..ngehngehngeh

Tihara said...

camne nak senyum yui tak de...hehe,
welcome back ea :)

Diyana Ali said...

best laa berjalan, best la bercuti .

eh nape semua tak dapat ? -.- huhu

NOOR FATIN said...

senyum selalu.. penyejuk hati semua orang :)

LaLa mhdnor said...

teringin nak pi PD, x pernah sampai..

Aishah Jahirah said...

amboi yui....cuti ke....jgn perabih AL tu,awal lagi ni....senyum...:)

cik najihah said...

waiting for ur entry :))

faridah nazurah said...

senyum tak perlu kata apa-apa :P

Misha Ieza said...

walaupun kte ada masalah ke tak kte kne lah sentiasa ceria dengan senyuman kte.. baru ada semangat..peace :)

MaYa MustWany said...

wahhh rehat2 gitu.. hihihi

anitadiana said...

selamat bercuti...senyum juga..lama tak singgah blog yui..kak ita bezy...