tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 17, 2012

Lelaki dan jantan



Lelaki ialah individu yang beriman 
manakala  
jantan ialah individu yang mementingkan hawa nafsu 
 Setujuke ayat di atas??
 - diperoleh melalui FB -
 
 

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

29 dak comei sayang YUI:

SarahSyafiq said...

mungkin betul.
sbb yg jahat selalu org panggil jantan j****am =P

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

setuju (^____^)v

Rosalia said...

hurm. mungkin :)

Jahidih Saili said...

aik..nape plak ade gmbr ketiak kt situ?haha..

em.sgt setuju..

cik najihah said...

lelaki reti bahase jage perasaan org lain..jantan tahu nak mainkan je

CikPuan Azizah said...

setuju2...

Aien Not Alien said...

lelaki & jantan berbezaaaaa sangat..

Azhafizah[フィザ] said...

Setuju!

Misha Ieza said...

comel ayat kamu.. orang yang maenkan perasaan perempuan , biasanya dia lelaki ke jantan?

O CIKTEDDY said...

angkat tgn tanda setuju..yeah!

Azee Hana said...

jantan buaya darat ke lelaki buaya darat..hii

saffiya_aleesya @ echa said...

kena pandai pilih baru dapat yang lelaki bukan jantan..

p/s: paling bahaya bila jantan tapi berlakon jd lelaki..tu yang ramai jadi kes tipah tertipu tu huhuhu

aimie amalina said...

hahahhaa
setujuu dgn kemboo


upssss
akasha agak seksi dsitu
hahahahaha :p

CekbOlat-bOlat said...

eeeee.. tiyakk aqasha.. harharhar XD

ha`ah, betollah tuh

shera haifa said...

ada benarnya..>.<

nanakimie said...

hehe...lucu la gmbr tu:)

eMMe said...

Lorh! Nape letak gmbr Aqasha, dia lelaki sejati la, hehehhe...

MaYa MustWany said...

setuju2..ada gak mula2 laki,tapi rupanya jantan..oppss..

yui,mcm xde pic lain je ek..hihihi

Adylia Qarissa said...

Seksinya ketiakk tuuuu ;-)

fieda said...

setuju sgt2..

chemay said...

dah elok2 nak setuju dengan entry ni.
tetiba hilang idea nak cakap apa bile tengok gmbar tuhhh.
wuuuuuuu.
T______T

::CIK LYNN:: said...

seksinya aqasha...hehe

cik ika said...

setuju sokmo~~

NOOR FATIN said...

setuju!! sama jugak dgn perempuan dan betina.. ekekeke

Nisa Greennnpanda said...

stuju kot, hehe... XP

shida'R said...

depend pda org tu la..tp kalo nk ikutkan dua2 sma mksud sbb slen org melayu mcm org cina dia pgil lelaki ni "jantan" mgkin bg org2 yg dah berumur la..zaman moden dah xpgil mcm tu hehe..

[sutera kasih] said...

kalau jejaka? hehe

aTy _faRed~ said...

same gak ar macam orang laki suker bezakan perempuan/wanita dan betina ek..:)

miss syaniera said...

setuju sangat-2 lha tuh kan .. Bijak dalam pemilihan .. Jangan tersilap pilih jantan pulak .. :D