tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, March 26, 2012

Doakannya selamat sampai

Pagi ini jam 10.45 dia akan gerak ke Kelantan menaiki bas. Dia seorang. Mak, abah dan abangnya insyaALLAH mungkin akan hadirkan diri pada konvonya nanti, 28/03/2012. Aku?? Tak digalakkan olehnya kalau aku nak naik bas. Cukuplah dia pernah tengok aku muntah teruk time balik dari Kelantan dengannya.




Kawan-kawan, doakan perjalanan dia selamat pergi dan selamat tiba ya. Moga baik-baik hendaknya. Amiiinnn. Dia bakal konvo di Politeknik Kota Bahru, Kelantan. Oh ya, ramai dok teka aku kan. Haaa,ramai yang salah teka. Hikhik. Japg entry bagitahu sapa peneka terhebat ya. Nantikan ^__^


 nota kecik yui
Dia merujuk kepada Shapit




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Anum said...

insyaallah

are_lin@yu said...

moga 'dia' selamat sampai..hehe

cik ziqa said...

insyallah. moga moga beliau sampai destinasi dengan selamatnya. :-)

Cik Rose Cute said...

Balik ke kelantan memang jauh hihihi semoga selamat dalam perjalanan...

PinKy MoMMa said...

safe journey..insyaAllah doa sama2 ye ;)

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah... dia slmt sampai :-)

Masz Sidek said...

selamat pagi yui...
Semoga dia selamat sampai...

Aien Not Alien said...

semoga selamat sampai..aminnn..


morning yui :D

charmyiex said...

eh eh...g kelantan ke area mana? cham kat machang & pasir putih..

Rapunzel Cikilolo said...

kire kamu kena tinggal la yui? huhu

Saya Disini said...

semoga dia awak selamat smpai

wahida said...

moga dia selamat sampai...

Iera balqis said...

selamat sampai ke destinasi..


anyway , done follow here & komen ur entry..hit me back..please visit & follow my blog..& please give some an ur opinion my entry also..tq ^^

uncHa said...

Amin kak :) ^_^

::CIK LYNN:: said...

amin...=) slmt bkonvo shapit..sruh shapit beli tudung kt yui...hehe

Tihara said...

moga Shapit selamat sampai Yui... :)

❖ FS ❖ said...

Kite orang kelantan laa hehe k moga dia selamat sampai . aminnnn

shiema sufian said...

Semoga selamat sampai (:

MaYa MustWany said...

insyaAllah smga shpit n skluarga slmt smpai n balik.tahniah gak kat dia..(msti yui pun dok riso thp gaban gak ni)

CikPuan Azizah said...

InsyaAllah moga selamat sampai yang...tahniah untuk shapit k..:)

Aishah Jahirah said...

semoga selamat semuanya yui...selamat berkonvo n tahniah untuk shapit dan juga yui(org penting disisi)...:)

cik najihah said...

da selamat sampai ke belum kak

Miss Nadya said...

amin..:)