tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, March 10, 2012

Muka stim aje disebabkan kesejukan



Lihatlah kawan-kawanku
Kucing kesayanganku buat muka camni plak!!
Mentang-mentang time tu hujan, sejuk
Eceh,gedik aje gayanya!!




Aku pon dah xnampak
mana kaki & mana tangannya
Habis disorok si Eton ni!!


n/y : Harini kenduri kawen rakan kerja
Moga berbahagia selalu ea buat
Nor & pasangan
amiiinnnn...




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

LYAfrina said...

comelnyer buat mata stim tu

mizzkechique said...

tepuk montot kang...

nur anis said...

huhu...dia sorok habis kaki tangan dia tu...

teringin la na cari rantai kucing macam tu..tapi tak tau kat mana..hehe

Nini D.. said...

sejukkkkkk!!!

Tihara said...

kucing akak nama enot..eton vs enot..leh la kawan2..heheh :)

SarahSyafiq said...

Sarah tak pernah bela kucing tapi tau kucing nie sgt comel.
Pastu sgt kelakar kalau layan keletah dia,kan..

cIk JanNah said...

cian dia,,pt miss yui pakaikan dia jaket. :)

::CIK LYNN:: said...

hehehe...dia pn sjok tu..klau org pkai slimut, dia pkai bdn dia je la...=p

Azhafizah[フィザ] said...

suke tengok kalau kucing buat camni..nampak bulat cam bola dah.hihi

Amirah Adnan said...

hehe..name eton

biela bell said...

taw xpe..musim ujan kan skrg..huhu

O CIKTEDDY said...

ala...peluk la die.kui3

CikPuan Azizah said...

memang nampak kesejukan eton ni..kihkih kalau kita sejuk pon selubung kaki n tangan.. lalala :p

MaYa MustWany said...

ciannya ..kalau mas de kucing la..dah lama peluk.hihihi

♥e'in♥ said...

bile hujan, tido jelaa kejenye.. :)

Zaza Fakharuldin said...

ololo, malehnya diaaa

shida'R said...

hehee...mmg nmpak sejuk dia..hehe.. ^_^

Teenager Housemaid said...

wahaha..macam kura2 pulak sebab bley sorok kaki n tangan hehehe

Cik Anita said...

ganas muka kucing ni, dah cam rimau dah.. hee

IntaNBerliaN said...

eton sejuk..hihii

msredcheesecake said...

macam muka cayote pun ade... i like....

Bulan Syurga Firdausi said...

kwn sekeje anda bile lg..???uhuk3 hehehe kucing2 memg comel spanjang mase..

aTy _faRed~ said...

kucen akak suker sejuk..pelikkan..kalau hujan tu..lagi die duduk2 depan pintu bagi kene angin hujan tu..kalau akak bukak air-cond lagi die suker..!!