tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, March 28, 2012

"Segmen: nak jumpa mereka sangat2!!!"



Segmen dari salah seorang ahli GF - Kamil Kahar


Dah 2 kali gath dijalankan. First kat Ipoh. Aku hadir ya. Bukti sini. Kali kedua di KL. Oh yang itu agak kecewa kerana tak dapat hadir atas masalah tersendiri. Kali ketiga??  Bakal ada, tapi ntah bila. Hihihi. 


Aku harap gathering nanti dapat jumpa mereka semua. Kat mane?? Terpulang pada persetujuan ramai. Takde apa,ikut aje. Kalau kat Perak,lagi la okay sangat tapi tak adil pada yang negeri lain kan??  So, nantikan saja keputusan ramai. 


So bak kata permintaan Kamil, tanya 3 ahli GF yang aku nak jumpa sangat-sangat. Tapi aku nak bagi 4 orang leh kan??  yang dah jumpa,leh jumpa lagi . Apesal "4 N"?? Jom tengok ^__^


1) Nadia


Antara blogger hebat dan peramah yang pernah aku kenal. Nad banyak membantu aku dalam blogging ini. Ilmu tak kedekut okies! Lama kenal tapi tak pernah ketemu. Hope dapat jumpa nanti ea. Sayang kamu dear!!




2) Nisa





Kenal Nisa pon dah lama. Jumpa lom ag. Bersembang rancak aje sama dia. Dia pon sama minat cam aku dalam craft. Jemput jengok blog craftnya yang semakin berkembang pesat. Dear, moga t kita ada jodoh bertemu ea. Amiinn.




2) Najah a.k.a kim




Inikah wajah sebenar ?? Hihih,sorry dik.men bedal aje ni. Inila adik yang super ramah. Sopan aje aku tengok. Suka singgah ke blog aku dan komen ke akak yang perasan ni?? hihi . Kalau la aku dapat p gathering aritu, kompem dah jumpa mereka bertiga ini!!


4) Nurfaezah


Eza ni pon peramah!! Ai like okay. Senang bersembang dengannya. Orang Sarawak. Even kenal alam maya, tapi selesa dengannya. Entah bila dapat jumpa. Dia jauh seberang sana. Sedihkan?? InsyaALLAH ada rezekikan.



Itulah "4 N" yang aku maksudkan. Yang tak ku sebut,tak bermakna aku xnak jumpa ea. Seboleh-bolehnya nak jumpa semua ahli GF. Dah Kamil minta 3 aje yang utama. Tapi aku nak gak bagi 4. Muahahaha. So, aku suka pada yang peramah, yang sempoi, yang giler-giler cam aku.


Moga persahabatan yang dibina berkekalan selamanya. Amiiiinnn.



 nota kecik yui
Sorry amik gambar tanpa kebenaran
tak suka, gtau ea, yui remove
Pada blogger yang lain pon
aku nak jumpa semuanya. Boleh??





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

32 dak comei sayang YUI:

Niahix_01 said...

kim tu mmg peramah... hehe... ^_^

Unknown said...

Hahaha. gambar eza skema. hihi. takpe, letak je yui. dah letak kat blog, memang public la.. hihi. don't worries... Nak jumpa yui jugakkkk!! Nak jumpa nak jumpa...:D Sayang sgt kat yui.. :D

Reena Sidek said...

Semoga impian yui untuk jumpa mereka tercapai...

p/s ; sy pun teringin nak jumpai yui... hehehehe

Anum said...

harap2 termakbul ok

Unknown said...

InsyaAllah pasti boleh jumpa nnt :))

Cik Jannah said...

harap2 dapat bertemu lah korang yea! ameen

Saya Disini said...

insyaAllah..

Tie HT said...

semuanya comel2...best nye korang gather2 :)

are_lin@yu said...

nak jumpa jugak..hihihi...

eima said...

o0o .....ok selamat ber gath

dya nasir said...

semoga impian yui nk jumpa diaorang tercapai..hihi

Azhafizah MN said...

Fiza nak jumpa yui ^__^

IntaNBerliaN said...

bestnya nk gather2.. :-)

Azee Hana said...

nak jumpa yui jugak boleh??hehe

Noor Fatin said...

nadia dgn nisa ja saya kenai. yang lagi dua org saya xkenal.. hehehe insyallah ada rezeki bleh la jmpa ^^

نورعيم said...

untunglah dapat jumpa blogger lain. huhu.

smilenajah93 said...

aulahhh !!! kak yui~~~ huhuu .. awat buruk sangat muka uhh ~ huhu .. maululahh ~~~ hihii .. nak jumpe akk juga !!!! :D hm , hik hik hik ,, saya sopann ?? hehehe ~~ mungkin kott :P

msredcheesecake said...

Bila nak jumpa akak? Hhee....

Kalau dpt key chain handphone pocoyo best.... Kalau nak beli min berapa? Postage macamana?

Nadia said...

teringin nak jumpa yui sesangat taw..xpe..nad izinkan..:D

hihi..kim mmg peramah..masa gath hari tu berapa kali kim call tnya nad kt mana..risau betoi..:D

eh ni ha,terguna nama yui dalam segmen abg ben tu..:D

jangan marah taw..:D

http://butiknornadiah.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-rakan-bogger.html

NAL said...

Good Luck

Anonymous said...

budak ini touching yui xnk jmpa>>>

hahahah..nnti turun kl roger mas k

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Yui..semoga hajat yui nk jumpa kesemua mereka akan trtunai.
Emmmm..k.atie,yui xnak jumpa ker?hihihi

Unknown said...

nanti dtg selangor kite jumpe.. nak gak jumpe dgn akak :)

budak penjara said...

aku pon x kedekut ilmu lah cam nad yg ko cakapkan tu.. juz sbelom menuntut ilmu ngn ak..pastikan bawak ole2 ckit..haha

Khai_Sol said...

nak jumpa akak jugak,haha ^_^

Shida Radzuan said...

wahhh nak jumpa juga dear hehee ^_^

Lysa said...

nak jumpa nuyui jugak!! :)

Juliet_iRa~" said...

hopefully yui dpt jmpa geng fiqra ni..hee

:)

Bulan Syurga Firdausi said...

uit syahrul x de pun :P huhuhu

иʋя 'αιƨʏαн κнαℓιℓ said...

nak jumpa akak nuyiu jugak!!

Aty Fared said...

eerrrr...ngan akak tak mo jumper ker.. :( [nangis]

Jahirah said...

insyaallh ada jodoh jumpa la yui dgn mereka2 tersebut......:)