tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 27, 2013

Entry pendek dariku

Cuma nak maklumkan aku MC  hari ini 27 Jun 2013. Jangan risau GA bulanan berjalan seperti biasa dan akan tamat 9 malam ini.


Berkemungkinan list peserta akan lambat keluar esok. Aku mohon maaf awal-awal kerana kesihatan tidak mengizinkan.


MC kerana demam, selsema, sakit tekak & batuk. Pakej lengkap. Huhu.

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

Myra Jay said...

Take care ye Yui, dan moga cepat sembuh

Eca Dwinky Asha said...

get well soon yui!..jaga kesihatan tau :)

cubit2

Deqla Manjew said...

sama la dear.. x sihat jugak ni gara2 jerebu... hukhuk...

Ina Haireina said...

semoga cepat sembuh.. aamiin..

Nyue said...

mkn ubat yea yuii..biasa la keadaan skang ni senang dpt penyakit dan susah nk sembuhh..

Rapunzeel Cikilolo said...

semoga yui cpt sembuh...

Shakira Pathi said...

Semoga cepat sembuh kak yui :)

Rosmiza Ali said...

Penangan jerebu.. Tapi hari ni cuaca nampak dah makin cerah.. Alhamdulillah.. Yui pun cepat2 sihat ye.. Minum air masak banyak2..

diana said...

semoga cepat sembuh..

izan mama mia said...

makan ubat,rehat,mg cepat baik

eima said...

mesti sbb jerebu la ni .. tekak aku pun perit2 je

eima said...

get well soon dear ... kes jerebu la ni kan ...aku pun sama perit2 tekak ni

azizah :) said...

moga cepat sembuh yui..minum air masak banyak2 k.