tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 25, 2013

Jerebu semakin menjadi di Ipoh

Makin jelas kelihatan jerebu. Keluar beli makan pun masih pakai face mask. Untuk pencegahan. Tambahan diri ini tak berapa nak sihat.


Baru tadi kedengaran guruh. Ya ALLAH, moga hujan turun. Dah lama sangat hujan tidak melimpahi bumi Ipoh. 


Sentiasa tengok IPU untuk tahu tahap jerebu. Pastikan dari sumber yang BENAR.



* Tolong jaga kesihatan sebaik mungkin ya kawan-kawan. Alhamdulillah dapat maklumat ada sesetengah tempat di Ipoh dah mula hujan. Negeri lain juga.




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Tihara said...

kat tempat akak hujan renyai2 sekejap je yui, tapi syukur alhamdulillah :)

Shakira Pathi said...

dekat seri iskandar ni ppun dah jerebu :)

Cik Nur™ said...

Hari ni taiping guruh pastu hujan sikit...tak lebat...apapun ttp bsyukur...

ros_reeza said...

moga keadaan kembali pulih..

Myra Jay said...

InsyaAllah mudah-mudahan jerebu akan kian menghilang..

Syazana Zainn said...

Semalam (selasa, 25/6/13) hujan lebat

ALhamdulillah

:D

Sally Yatiey said...

Semoga keadaan cepat pulih dari jerebu ni..

azizah :) said...

syukur..kat sabah ni pon dah hujan.. harap keadaan bertambah pulih pasni..

Deqla Manjew said...

mudah-mudahan smua ni akn segera berakhir.. kat selayang dah hujan...alhamdulillah nmpk dah ok sikit..