tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, June 29, 2013

Comel tak Kak Ton?

Tajuk entry memang 100% takde kaitan dengan gambar ini. Padahal bukan nak letak gambar kak ton yang comel itu pun.




Sekarang bila lepas mandi, harus sikat bulu kucing supaya bulu yang tak sepatutnya dibuang. Awal-awal, Shinchan tak suka bulunya disikat.


Tapi sekarang, sangat suka! Siap mengeliat bagai. Kemain kau ye Shinchan! Mengada lebih sekarang ini.


* Shinchan yang comel tapi kak ton dapat nama. Kih kih


Jemput baca entry penuh { sini }
Rasa sebelum Ramadhan, order sebelum Syawal
=___=
 
 
 
 

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Aien said...

Canteknye die..mata brown lg tue:-)

Kakzakie said...

Dah pandai melawalah tu namanya:)

Mimi Azirah said...

comel kucing nih

Shakira Pathi said...

comelnya :D

Shakira Pathi said...

comelnya :D

Sally Yatiey said...

Comel!!! ;D

Eza Boom Boom said...

geram tengok si comel nihh! :)

Mieya Atiera said...

alololo... geram tengok !

Umie Artoqiemie said...

kacak bulu nya!!

Jie Susanos said...

igt nk cter psal die..

azizah :) said...

putih gebu! comel..

ayut said...

tebal ye bulu diaaaaa....shinchan yg comelll..hihihi ^^

Nora Karim said...

comeinya... tapi ai takut kucing... huhuhu

Cik Nur™ said...

sebenarnya, sinchan lagi comel dari kak ton..boleh..?
hahaha

wawa syaida said...

comelnye...tingat kat kucing kite nama fluffy

Deqla Manjew said...

kak ton comel..? err.. mmg tak la.. sincan lagi comel kuasa 10 tau..!!