tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 25, 2013

Emel dari RHB



Dapat emel macam ini. RHB? Maaf aku tidak ada akaun itu. Selalunya emel macam ini, baca belum habis pun aku dah delete.


Suruh klik link? Maaf aku tidak berhajat nak klik. Entah apa-apa yang keluar pula nanti.


Oh ya, maaf sebab Kak Jemah tak pandai English. Wakakaka. Tidaklah, faham tapi buat-buat tak faham sudah.


Eh, itu RHB yang bank or RHB lain? 


Jemput baca entry penuh { sini }
Rasa sebelum Ramadhan, order sebelum Syawal
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

huny madu said...

Sama la, kita pun asik dapat email yg sama. Mcm2 hal dorang ni kan, mcm xde keje pulak..

Nyue said...

yuii..bagus entry psl ni..nyue pon dpt berpuluh email ni...hr ni pon dpt ag..ishhh...mmg terus delate laa...

Kakzakie said...

Sebenarnya ini bukan dari RHB tau. Kakak dan tanya pihak bank. Banyak bank ye kena juga. Org jahat makin ramai.

Jie Susanos said...

mcm2 skil diorg ni..

Nurzakiah Hanum said...

sama la kalau anum pun x hbs baca dah delete

IntaNBerliaN said...

akak pun ada dpt.. tp xbaca terus pdm.. hihii

E'in said...

huish.. bahay2... nasib baik yui kuat hati tk mudah terjebak... hihi

FiZ said...

saya pun dapat emel tu.padahal kita mana ada acc rhb.nampak sangat menipu tu.another scam la tu.

J.Syazwana said...

abaikan je. hahahaha

Deqla Manjew said...

kalo deqla biasanya abaikan je sbb xtau apa2.. tp kalo nk tau sgt kena tanya pakar la..sape pakar tu.kena la gigih mencari...hahaha...

combi said...

hahhaa..perangkap samar

azizah :) said...

kdg2 email cmni masuk spam.. apa lg delete jer..hee

Cik Nur™ said...

Nur punn kalau emel pelik2 delete jeee

ros_reeza said...

nasib baik Yui buat entry ni... Ros pun ada dapat banyak kali emel dari RHB.. dok pikir jugak ni bank ke atau syarikat lain?.. sebab Ros memang tak pernah ada akaun RHB... tu yang pelik.

Myra Jay said...

Samala akak, kalau dapat email tak bukak pun terus klik Delete je ;)

Eca Dwinky Asha said...

spam ty...bro gnesop pna tulis psl neyh. :)

klik2

Syazana Zainn said...

abaikan je

sebab kadang2 benda ni scam

T bile yui dah kelik2 benda tu semua

tetiba datang statement -_-

Lg haru nnt

[sutera kasih] said...

email spam jahat tu...jgn klik tau