tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 28, 2013

Pemenang GA Jun Nurul Yui - Like & Menang

17 peserta yang sertai maka memudahkan kerja untuk cabut undi dan memudahkan peluang kalian dapat hadiah bantal craft. Kih kih. Masa yang ditunggu adalah untuk mengetahui nombor mana bertuah yang telah dicabut.


PEMENANG ADALAH MILIK NO 17


Sila PM yui di FB selewatnya sebelum 1 Julai 2013 jam 12.00 tengahari { link FB } untuk perbincangan bersama mengenai design bantal felt craft saiz A4. Moga design yang diminta mampu direalisasikan mengikut kemahiran jari jemari. Hihi.


Oh ya, aku guna cabutan undi. Gigih aku potong kertas dan tulis nombor. Dengan lafaz bismillah, cabut undi.


Tahniah kepada yang berjaya. Dan kepada yang tidak berjaya, jangan berputus asa. InsyaALLAH minggu depan ada GA lagi ya. Sabar menanti.


Terima kasih kepada mereka yang sertai dan beri sokongan. Alhamdulillah GA Jun 2013 Nurul Yui berakhir dengan baik.


Selepas 12.00 tengahari 1 Julai 2013
jika tiada jawapan dari pemenang
pemenang baru akan dipilih
Harap maklum


Jemput baca entry penuh { sini }
Rasa sebelum Ramadhan, order sebelum Syawal
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

intanfirdaus247 said...

salam yui..Wah wah tahniah kepada pemenang …akak ada menang tak yui?ekekek

Myra Jay said...

Tahniah pada yg bertuah no 17 tu :D

Kesuma Angsana said...

tahniah pd pememang nye ryer

Shakira Pathi said...

Takde rezeki :)

Eca Dwinky Asha said...

my feveret number la yui...tapi bukan eca yg menang.hahaha!

Sally Yatiey said...

tahniah ;D

azizah :) said...

tahniah pada pemenang!

Rosmiza Ali said...

Wah, ni kira langkah kanan jadi peserta last lah ni.. Sipi2 dah tu.. Akak no. 15.. Huhu.. Ape pun tahniah buat pemenang! ^__^

Tihara said...

congrats to the winner :)

ayut said...

tahniah kpda pemenang...klulah time tu ayut komen mesti tsenarai jugak kan.hihihi :)

Cik Nur™ said...

tahniah.. :)