tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 11, 2013

Memperkenalkan Lela Di Majnun

Memandangkan ada yang bertanya nak tengok Lela, entry ini khas aku letak gambar Lela Di Majnun atau nama pendeknya Lela.




Semalam juga aku cuti dan motif utama bercuti untuk berikan  cucuk vaksin pada Lela. 3 bulan berturut harus cucuk dan selepas itu setahun sekali.


Apa itu vaksin? Vaksin adalah sejenis virus yang dilemahkan untuk membantu memberikan antibodi kucing supaya mendapat memberi perlindungan daripada penyakit. Tapi tidak semestinya setelah mendapat suntikan vaksin kucing tersebut bebas daripada penyakit. Namun, penyakit yang menyerang biasanya tidak akan menyebabkan kematian. { lebih lanjut di sini }


Kenapa nama Lela? Sebab aku tetiba panggil macam itu dan dia pandang. Automatik itu namanya =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

23 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

cutenya dia

Deq's Qienz said...

aloloo kiutnya lela..geram tgk

aamalinaazman said...

hye lela yg comei!

nice to meet u

hhihihi

wawa syaida said...

alolo comelnya lela...meow2 yg keberapa ni yuyu

Rosmiza Ali said...

Hai Lela! ^_^

shaFazie said...

hye lela..lawanya mata:D

eima said...

amboi gebu .... smlm dah tgk kat FB comey kan

Fiza Rahman said...

Comelnya.

Kakzakie said...

Mata dia bulat
Comel betullah Lela ni:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Comeinya Lela....

bunga_rose said...

sayang kucing ek yui, akak geli dgn kucing, nak-nak time dia nak gesel badan kat kaki, eeee meremang geliii

izan mama mia said...

lela majnun... wah nama kan main..hihihi

Cik Anita said...

cuma boleh cakap..aduhai kucing..

hehehehe

Deqla Manjew said...

OYEN... hihihi.. deqla panggil cam tu sebab teringat kucing yg deqla bagi mkn kat area umah.. kaler oyen cuma ada putih jugak.. ;)

^^eKaTiKaH^^ said...

pehh, comelnye kak. hehe.. name pun comel ^_^

fatin hazirah said...

aloooo comelnyaaaaa ^^,

azizah :) said...

oh lela... comelnya...

Fifi Nadhrah said...

cumilnye lela... geram.. picit boleh?

Nory Zoulkefle said...

amboiii kemain lg nama dia..heheh

ieda immi said...

amboi ! nama .. ;)

Shida Radzuan said...

amboi nama dia heheee :D

Cik Nur™ said...

comeinya diaaa...

eintan nurfuzie said...

vaksin is better dri merawat.. mencegah kan.. huhu