tentang
banner
tutor
fb
home

Saturday, June 08, 2013

[5] Anda tanya Yui jawab

Lama tak buat, rindu pula. Jom teruskan lagi sesi tanya ini. Oh ya, pertanyaan tidak terhad kepada peribadiku semata-mata. Mungkin juga nak tahu hal lain. InsyaALLAH, ada jawapan aku bagi saja.


Silalah tanya apa sahaja soalan di entry ini. Ingat ya, entry ini. Soalan yang mempunyai tanda "?" sahaja akan dijawab. Mudah kan?


Contoh :
Apa yang yui suka buat bila masa lapang? [ soalan ]
Yui suka main dengan kucing [ jawapan ]


Jika tiada apa-apa masalah, jawapan akan diberikan dalam entry pada hari Isnin. Sabar menanti ya sayang. Kih kih. Bajet kau retis. Lalalala.


Nak baca soalan-soalan sedia ada? Klik sahaja link di bawah okay.





guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

11 dak comei sayang YUI:

Kakzakie said...

Kakak nak tanya jugalah:)

Sampai bila agaknya pergolakan politik Mesir akan berakhir?

Aishah Jahirah said...

wah boleh tanya soklan....
apa pendapat yui kesukaran graduan sekarang untuk dpt kerja tetap?

ayut said...

nk taye ap pulak la ni....pk jap.yui..yui suka seorang kawan yang macamna ek?

^^eKaTiKaH^^ said...

wah, banyak soalan tu. hehe

Puan Bui Junaidi said...

KAK BUI TAKDER SOKLAN..MALAS NK BERTANYA..HIHIHI

Eca Dwinky Asha said...

tema perkahwinan yang yui impikan???

sampai tiga kali "?"..sila jawab dengan segera.hehehe

Cik Nur™ said...

Nak tanya...! Nak Tanya...!

Sinchan makan berapa kali sehari?

MaYa MustWany said...

macam mana biznes craft? bila nak bukak kedai? :)

Anonymous said...

Kat puo amik kos ape? hehe

Deqla Manjew said...

haha.. geli hati baca soalan kakzakie... ;p

azizah :) said...

terlepas nak tanya..heee