tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 06, 2013

Tersenyum melihat telatahnya

Bila aku terasa sedikit tertekan mungkin sebab manusia, sebab kerja. Bila aku tengok kucing-kucing, aku jadi tersenyum. Macam berlalu pergi masalah itu walau masih berbaki dalam fikiran.




Tengoklah gaya Shinchan semasa tidur. Rasa nak peluk dia kuat-kuat!


Terima kasih sayang-sayang semua sebab buat diri ini tersenyum gembira.


Saya pencinta kucing!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

16 dak comei sayang YUI:

Cik Muda said...

hihihi....

Shakira Pathi said...

Comel je tido :)

Tihara said...

cumelnya sinchan, betul la yui kucing ni pelega stress..
:)

Cik Nur™ said...

wiiii...comeinyaa..!
mmg geram je tgkk..

Syuhada Salleh said...

tag yui..

http://www.syuhadasalleh.my/2013/06/1st-mini-giveaway-by-nina.html

Azhafizah Md Nor said...

memang seronok melayan kucing kucing tapi lepas ni fiza xde kucing dah..xmampu nak jaga..kesian pulak die terabai..=__='

Amanina Mads said...

hehe..seronok tgk kucing tido.

p/s: betul la yg tunang tu kwn sy.. xsangka awk frens dgn dia dlm fb :)

wawa syaida said...

sy pun suka meow meow...tapi suka yang manja...klu yg garang memang tak berani :D

Nory Zoulkefle said...

olorhhh olorh...picit hidung tu karanggg haaa...geramm

Kesuma Angsana said...

comey sgt even KA takut kat kucing hehehe

tehfaridah said...

sukar untuk dinyatakan dengan kata-kata pabila daku sebaliknya

T_T

azizah :) said...

heee bagus la yui.. kucing kesayangan nabi :)

ayut said...

memang comel pon si shinchan tu....besar dh dia.. :)

^^eKaTiKaH^^ said...

atototo, comelnye. hihi, rindu kucing kite kat kampung tu ^_^

Deqla Manjew said...

ye.. saye pencinta kucing juga.. mmg betul tu, segala beban masalah hilang serta merta bila lihat keletah dan kecomelan mereka.. =)

Shida Radzuan said...

shida takut kucing..lg2 kucing besar..hehee