tentang
banner
tutor
fb
home

Sunday, June 02, 2013

Tiada tajuk

Bila nak ia timbul
Bila taknak ia tenggelam


Perkara biasa menjadi tidak biasa
Ia membuatkan rasa kurang selesa


Rezeki itu pasti ada
Rezeki itu bila-bila masa


Begitu juga jodoh
Jika itu ketetapannya
Harus redha
Kerana pasti ada yang lebih baik


Ikhlas,
Saya yang tampak ceria walau dalamannya tidak terkata
=___=




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

14 dak comei sayang YUI:

♥ Nurul Baidurah ♥ said...

Wah,Yui!!Power ayat!!Hehe..

Cik Nur™ said...

kampung terbakar kita nampak..
tapi hati yang pilu, tak siapa pun tahukan...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Semoga yg trbaek tuk Yui....

Azhafizah Md Nor said...

sangat mendalam..hanya yang rasa saja tahu.

ieda immi said...

banyakkan bersabar ye dikk
setiap dari kita pasti allah dah tentukan dugaannya ..
kena terima lapang dada walau ia pahit .. insyaallah ada hikmahnya

Kesuma Angsana said...

setuju sgt2.. maaf lambat terjah, kebusyan sgt2 skang ni

Tihara said...

insha Allah, Allah kurniakan yang terbaik nanti

Mieya Atiera said...

Bibir mengukir senyuman, tapi di hati menangis tak berlagu.

Nadia Johari said...

wow menkjubkan..hehee

azizah :) said...

banyakkan bersabar yui.. moga ada hikmahnya..

IntaNBerliaN said...

nape ni yui... sabar yer

Deqla Manjew said...

nape ni..? sedihnya entri....huhu

nanieybarnieylurviey said...

Tak tahu nak ckp apa. Sabar? Mudah je ckp utk sbr tp hanya org yg lalui tau mcm mne kesabaran tu. apapun sabar je la Yui.

Shida Radzuan said...

yui dulu kelas saastera ke..ayat yui uihh..kdg2 tpkir nk guna ayat2 mcm yu..tsusun jer :)