tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, June 21, 2013

Tidur terlingkup

Adake istilah tidur terlingkup? Aish, bahasa aku sila jangan ikut okay. Ini kisah salah seeokor kucing aku. Aku panggil dia tembam sebab dia nampak mok mok. Padahal makan sama rata je semua.




Itu gambar dia tengah lena tidur. Kisahnya sebab dia taknak masuk dalam sangkar, jadi biar sahaja dia luar rumah. Pagi aku nak pergi kerja, tengok dia sedap tidur dalam raga motor adik aku.


Serious dia lena! Bunyi enjin motor pun dia buat tak tahu. Macam-macam ragam depa ini. Yang penting keletah kucing insyaALLAH buat aku rasa ceria =)


* Sayang semua kucing yang ada!!




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

18 dak comei sayang YUI:

ros_reeza said...

alahai, memang comel gaya tidur macam tu...

Rapunzeel Cikilolo said...

sejuk la tu...

tu la sape suh tknk tido dalam sangkar kan...

Deqla Manjew said...

hahah.. comel jek... agaknya dia sejuk kot...

Umie Artoqiemie said...

nak tidur camtu jugak boleh?

anitadiana said...

mahu patah tengok tu..tapi tetap cute..

azizah :) said...

hehehe comel tidoo camtu..

Aien said...

ala tomey2..geram tgk..kalau dapat kacau best nie..hehe

diana said...

muka nya terlindung dengan watermark ke??nampak bulat nya badan...jumpa ni memang gigit2 perut dia..hahah

Pwincess sarah said...

alahai..comelnye.. hehe.. ^_^

dilaella Ella said...

comelnya gaya tidur..:)

Rosmiza Ali said...

Memang sangat menghiburkan bila tengok keletah anak2 bulus ni walaupun kadang2 bikin stress jugak.. Hehehehe..

Syazana Zainn said...

kite ada baca
kalau sayang kucing
mesti org tu sgt penyayang

so kite rasa yui mesti penyayang orangnya :)

wawa syaida said...

comelnye tembam tido...dalam raga moto pun jadi kan :)

Syida Rasyidah said...

alahai.. tak lemas ke budak tu tidur cam tu :D

Cik Nur™ said...

sedap betul dia tidur sampai xsedar bunyi enjin motor..hehehe

ayut said...

Ya Allah meringkuk abis dia tido...hahahha...

ayut said...

Ya Allah meringkuk abis dia tido...hahahha...

MaYa MustWany said...

ahli gimnastik ghupernya..