tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, June 13, 2013

ST 81 # - Perancangan terhalang

Apabila apa yang diharapkan
tidak berjalan lancar
Pasti ada rasa sedikit kecewa
Walau hati redha dengan ketentuannya


- senyum sahaja -

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

15 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

betul tue :)

Nory Zoulkefle said...

sabarr yanggg, tak semua yang kita rancang tu menjadi, anggap je ada hikmah disebalik setiap kejadian...InsyaALLAH =)

Nyue said...

kecewa itu pasti, keredhaan itu yg perlu kita dalami..sabar yunkk...setiap perancangan xsemestinya akan berakhir dgn sebaik rancangan... Nyue juga begituu

wawa syaida said...

pasti ada hikmahnya kenapa semua itu terjadi...sabar ye

Deq's Qienz said...

stiap y blaku pasti ada hikmahnya..SesungguhNya percaturan Allah adalah y terbaek :) senyum slalu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

xmengapa.. mungkin ada perancangan yg lebih baik utk yui....

Rosmiza Ali said...

Allah lebih tahu apa yang baik untuk Yui.. Sabar ye..

ESP Soy Protein Shaklee tu harga dia RM150 shj.. Tahan untuk sebulan hingga sebulan setengah.. Dah banyak orang beli, semua yang dah consume ESP ni beri feedback yang positif.. Alhamdulillah.. =)

Cho Zila said...

senyum... senyum Yui...
hati kecewatu memang biasalahkan...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Yui... akak terpaksa letak penyederhanaan ulasan tu.. sbb terlalu byk auto komen spam masuk kat blog... kalo masuk kat spam aje takpe.. boleh klik sekali je delete.. ni siap bercampur ngan komen2 blogger lain... adehh..jenuh nak pilih satu2..nak delete...huhu

Cik Anita said...

kalau jadi macam ni, nita selalu positifkan diri, Thats life! :)

Aishah Jahirah said...

betol...kdg2 kena redha je...

ayut said...

mmg hanya mampu senyum...sabar jela..

azizah :) said...

sabar jelah yui yer.. ada hikmahnya tu nanti :)

Cik Nur™ said...

sabar ye yui

Deqla Manjew said...

kita hanya mampu merancang, Allah yg menentukan...