tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, June 18, 2013

Pabila Eton Junior di makeup

Maaflah tak tahu nak letak tajuk apa. Memandangkan selama ini Eton Junior hanya "bogel" ke hulu hilir, Ahad lepas saja aku dan mak perkenakan dia.


Bagi pakai baju dan ikat riben atas kepala. Kemain wajah terpaksa menyerlah. Hahaha.




Dah letak juga tali pada lehernya tapi tak letak loceng. Bukan apa, nanti tak sempat dia tangkap tikus, tikus dah blah sebab dengar bunyi locengnya.


Oh ya, dia makan tikus luar. Kadang-kadang dia bawa sampai depan pintu rumah. Nak tunjuk bukti dia hebat bab menangkap! Kih kih. Lepas tangkap terus settle makan.


* Eton Junior kucing kesayangan mak. Adik ambil dari Matrikulasi Gopeng, Perak.


Update : Baju itu memang untuk baju kucing =)




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah baca entry jap...

KY said...

ala...comelnya eton, nak ngurat rasa heeee

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tudiaa....

hahaha.... comel sangat

jemput2... ke blog Gadis Kampung Separa Bandar

Deq's Qienz said...

hahahaaa..sabo jelahhh..kiut pulok tgk eton nih

Cik Nur™ said...

Mcm terpakse je muka eton..hehehe....

nur anis said...

Perghhhh...malaysian next top model!

are_lin@yu said...

yui jht buli eton..tp xpa cmel..hihi

Rapunzeel Cikilolo said...

selalu kucing dah tangkap akan biarkan...

eton boleh makan??

Kakzakie said...

Baju siapalah jadi mangsa Yui ni.. Boleh pulak tu dia diam dimekap hihi..

Cik Puan Rara said...

hehehhe sabo jelahh kan.

Umie Artoqiemie said...

baju nya sik sesuai ngan kulit uolss haha

Tihara said...

ahah lucu ayat bogel tu..kucing akak bg pakai loceng pun dah terlompat2 :)

Kesuma Angsana said...

hehehe suka2 !

AnneRaini said...

ooo pedajal eton ye..hehe
eh tak geli ke tgk tikus mati????

ros_reeza said...

alahai berbaju pula :) comel..

klik kotex.

Deqla Manjew said...

comel mcm kak ton la..hahahhahaa... tp muka eton nmpk bengang giler tu..

Cho Zila said...

bertuah si kucingtu.. disayangi...

wawa syaida said...

eton berbaju merah :)

azizah :) said...

alolo eton bergaya sakan na...

lynndamya said...

hahahahaha mmg nmpk gila muke bengang je si eton tu haa..haha kucing sy pon pandai menangkap gak then bawak balik, haro tu boleh bawak ular balik rumah, Allah hai, nasib baik dh mati dikerjakannya..(-_-')