tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 12, 2011

Agak-agaknya ada x nk komen entry ni???


hmmm,ak dah rupe meroyan lak nak update 3-4 kali sehari..
skg ni,sehari sekali pon pyh dik non. agak kesibukan di sini!
walau ak ada update sesimple habis,tapi still ada yg sudi komen..
terima kasih yer kawan2..berkobar hati ni saat terima komen dari korg..ngeh3..
oh ya!! agak-agaknya ada tak nk komen entry ak yg ini??
lau ada,mknanya adalah yg rindu ak tu..heheh.. xhbs2 ngn rindu kan!!

sbnrnya,ak dh xsbr-sbr nak balik ke Perak!! 

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

20 dak comei sayang YUI:

mizzkechique said...

xpe..at least ada entry.. =)

Cik Muda Sae said...

nuyui...tem balik nti bole la buat GA lagik...hihihi...hadiah dari JB plak....huhuhu~

eima said...

dah rindu shapit la tu

~iz~ said...

winduu...:)

ika said...

heheh..tetap terjah blog nie gak..

WidadCutieyGirlZ StorY said...

dah rindu nak balik perak yer..heheh..hati2 tau bila balik perak nnti

syieda_joy said...

mesti ade nye yg komen akk..
hikhik..tmasuk la syieda..ngeh2..
ngh siap sedia pasang kekuda nak berlari laju kuar opis agar xsesak ngn org..

nk g umah muncit..^_^

Cik Anita said...

:) ada je yang nk komen...

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

tak sabar nk jumpa boyfie lah tuh kna..hehe..slmt pulang ke perak..t.care hokey.. :)

WuMing said...

Ada..ada... Ehh.. tunggu orang komen pun boleh terkobar-kobar ker.... Syok betuiii laaa

Luqeem™ said...

aha..ada org komen ni..:)

Abang Long said...

Salam...errrrr...xreti nak komen apa. meow meow aje lah yer? hehe

Latest entry <a href="http://abanglongonline.blogspot.com/2011/07/tidak-bertudung-syarat-mendapat-kerja.html>Tidak Bertudung Syarat Mendapat Kerja?</a>

Cik Azizah said...

kahkahkah~~ sabar yer...rindu encik apek la tu..haha asyik nak balik perak je kejenya!!

ila said...

coment2.
mean rindu kk sis.hhee

ArulchelseA said...

tolong komen je ni..kih kih kih kih...tk de mksud lain pun.. :P

anismelon said...

dok la lame sikit kat johor toh..weee..tak lari nye sapit toh kalo tak dikejar..ngeeeehehe..

NOOR FATIN said...

saya pn dh jarang2 dah update. hehe

eintan nurfuzie said...

2 LA NUYUI...org islam x nmpak semua 2...2 dorg dokong...g join lagi bersih 2...
huhu...ai..x bz ker nuyui...amacam jb?

anismelon said...

lamai yg lindu lah..heeeee..

***tok leh..dulu ade la..skang tak de da...huuuu..

r'Da said...

rindu kamo jgk...