tentang
banner
tutor
fb
home

Friday, July 22, 2011

TUTOR : Masukkan LINK entry dalam KOMEN

hari ini 22/07/2011, ak nk kongsi sikit cara nak masukkan link entry korang dalam
mana-mana komen orang lain..
maksud ak,supaya memudahkan orang lain untuk klik+ terus jenguk ke entry tersebut..
orang pon senangkan???
xphm ag yang mcm mane??meh ak tnjuk contoh okies..

okies anak-anak sekalian,nampak kan??
pada yang dah mahir+pro, abaikan aje entry ak ni ea..
ni khas kepada insan seperti ak..buat rujukan masa depan =p

so,meh ak tunjuk camne caranya orait..
wat entry cam bese..contohnya entry aku yang ini..

apakah kod html yg perlu??

<a href="http://nusha1706.blogspot.com/2011/07/tutor-masukkan-link-entry-dalam-komen.html">Cara Masukkan Link Entry Dalam Komen</a>


so,tukarkan link itu,dgn link entry anda..
yang satu lagi tu,TAJUK yang perlu kome letak okies..

selamat mencuba ea!!



 Rujukan : Abang Long


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

9 dak comei sayang YUI:

Anum said...

thanks for sharing

syieda_joy said...

wahhh...rajinnya akk buat tuto ini...syieda pun nak try la nanti...

p/s : asal lame benar akk simpan dlm draft tu..hihihi

Abang Long said...

Salam Nuyui...rasanya ramai yg xtau lg tuh. Thanx sudi bg kredit kt Abg Long yer..

Meh beli juadah berbuka or maybe leh jadi kuih raya gak Kurma Cokelat Berbadam

anismelon said...

nie link kat komen ke kat entry nuyui?

Cik Azizah said...

bagus...sebelum ni jijah pon tak tahu benda ni..nsb baik dulu ade jugak org buat tutorial gitu..hehe maceh dear!

abah khalisha said...

abah nk try jadi tak ni

Bagaimana mendapatkan bantuan PLUSRONDA?

Nisa' Azman said...

nusha dear.. kod html nie ltak kat dlm komen or dlm entry? xpaham le.....huhu~..

Nisa' Azman said...

ok, thanks explain kn.. sy try ye..

"Vote for Nisa" Lucky Draw

Bunga cinta said...

Jom Terjah Gadis seksi