tentang
banner
tutor
fb
home

Tuesday, July 26, 2011

PENDAPAT : Hasil KRITIK MENGKRITIK blog




semalam,sedia maklum ak join segmen abg ben kerana dah lama sgt xjoin!!

aiii likeee uoolllss...
suka sgt ada yg sudi datang dan beri kritikan yang membina terhadap blog ini..

so,hari ini,lau leh,ak nk mintak PENDAPAT/PANDANGAN dari
kawan-kawan blogger ak kat sini yer..

Apakah RESPON anda untuk kritikan mereka???
senang ak nak tau,apa yg patut atau tak ak ubah..
kome jgn dok pikir lain plak okies!! babap t buntot tu..huahua..

1) Tulisan bagi besar sikit ( 2 orang ) DONE!!

2) Pisahkan setiap widget

3) Background simple

4) JEJARI tu tak payah letak

5) Guna bahasa Melayu yang betul

6) Kedudukan iklan Nuffnang yang salah

7) Jangan letak Advertlets sekali coz t susah nak earning


okies,itu aje..yang lain pujian..hekhek..

so,apakah yang korang fikir+rasakan???


n/y: silalah bari pendapat anda ea..sgt-sgtlah dihargai...

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

4 dak comei sayang YUI:

Cik Muda Sae said...

1) Tulisan bagi besar sikit ( 2 orang ) ~ yg ni mungkin kot... hehe... kite pon kdg2 fenin sket mau baca.. tp sbb kte rabun..huhu tu yg tak kisah ngat. myb orang selesa ngn size yui ni..

2) Pisahkan setiap widget ~ widget yang mana satu yui? hihi kite rasa ok jea...

3) Background simple ~ simple la best.!

4) JEJARI tu tak payah letak ~ jejari yang mana se? hihihihi~

5) Guna bahasa Melayu yang betul ~ erkk...kadang2 kite pon bahasa melayu tak betul. mungkin yui boleh kurangkan kot.. Ada yang kurang senang, ada yang tak kisah.. hihihi..tp jangan formal sangat lor..bosan baca.! bagi kita ok.!

6) Kedudukan iklan Nuffnang yang salah ~ aiyokk...hihihi~ ni kite tak tau kalo bab nuff nih..! mungkin dia betul kot..

7) Jangan letak Advertlets sekali coz t susah nak earning ~ ni kite pernah dengar juga... tp kesahihan tu tak pasti.Sbb kite guna nuff je. sampai la ni tak naik2 pun.huhu~ bog cikai kan...

Sekian dari Cik Muda.! yui...laparrrr...!!!!

eima said...

tgh dok pikir ape nk komen ni ...

AnneRaini said...

Jejari tu ape?

Cik Muda Sae said...

jejari itu adalah jejari runcing..hihihi...yui, jom pi breakfast..! hihi~