tentang
banner
tutor
fb
home

Monday, July 18, 2011

Melantak DURIAN di Johor..mcm kat Perak xder lak!!hahah...

aiyaakkk..ni umpama part 2 la ea kisah ak berada di Johor..
part 1 ada di sini, pasal keterujaan ak jumpa di Johor ni..kat Ipoh xder lg weiii...
 
 
so,apa kisah di part 2 ini?? baca TAJUK pon dah tau apa kan..
so,xpyh nak tanya soalan BIJAK lagi ea..hehehe..
 
 
 ak yg comel + kak Eja (manager branch) + chot


Rafi (driver malam itu)

nampak x yg baju kaler purple tu?? huhu..
kami pon xkenal sape dia tu..tp nmpk macam ngah "khayal" aje..huhuh..
ak nak amik gmbr org lain tp dia lak prasan..hekhek..

" owh!! jgn amik gmbr saya"
dalam sleng owg putih..

"oit brader!! ai xnk amik gmbr u laaa..ai nk amik gmbr kwn2 ai2 ni..apedaaaa"
hahah..mamat perasan toi!!

so nak tgk wajah dia secara dekat???
ni gmbr secara SENGAJA!! hakhak..


malam tu kami melantak 3 biji aje wei..
dan smlm,ak melantak byk lg durian.. pe kena ntah!!slalu x suka!!
terima kasih opah kerana kasi cucumu ini mghabiskan durianmu..lalalala....

nak HADIAH GA dari JOHOR???
tekan sini..
tamat 21/07/2011.. meh sini join....


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

7 dak comei sayang YUI:

eima said...

hahah mat pet ke tu ...takut ...

eMMe said...

yui makin putih n gebu, ape rahsianya? heheheh...next week akak blk Gemas, doyan tgh luruh!cepat kite gi suluh, heheheh..

ArulchelseA said...

uikk melantak durian tk ingat...kih kih kih

Cik Azizah said...

sedapnya doyan..hehee

Abang Stalker said...

tertny2 la spe sebelah mamat bju ourple tu?pic last skli.cm artis r..haha


-itu ke opah? -__-"

Abang Stalker said...

ingtkn opah..waahaha.. :P maaf3! :D


Kwn2 la tu eh..xpe la,asalkn manusia.hee

WuMing said...

Wow... sampai ke johor nak makan durian... Mai la Penang plak...