tentang
banner
tutor
fb
home

Thursday, July 28, 2011

Cabaran YUI- day 4 - benda yang anda buat bila sorang sorang


untuk hari KEEMPAT setelah ak dgn berbesar hati nak wat Cabaran 30 hari ini..
day 4 - benda yang anda buat bila sorang sorang
 erm,lau ak sorang-sorang ea?? ada byk faktor menyebabkan 
ak leh sorang-sorang ni..
 meh ak cter sikit pe aktiviti ak lau ak keseorangan..


1) ak akan bermain bersama "anak-anak" ak yg comel belaka ni 
kalau ak di umah SS


 2) ak akan masak mengikut resepi baru yg ak jumpe kat internet




3) bukak laptop kesayangan ini dan ON9




blog, facebook, youtube, tonton


4) kemas rumah




5) lau malas+xder mood, ak TIDOR




opss!! habis kantoi apa ak wat lau sorang-sorang..
huhuhu..selalu lau tidur tu time ak xder mood or datang 'pening' ak..huhuhu..
pergghh!! dah hari ke-4 rupanya cabaran ni..jap je kan???



guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

6 dak comei sayang YUI:

Cik Anita said...

hehe. part tidur tu memang wajib!

memang laju jeh Yui ni siapkan challange nih. Nita dua hari sekali baru post cabaran ni.haha

aTy _faRed~ said...

huurrmm..kalau sorang2 akak suker tengok tivi sampai lebam.... kalau tak tengok tivi akak tido..!! tapi sejak2 dah kawen nih..sangat2 jarang sorang2...melainkan lakai akak gi outstesen...so.. tak ley ar lagitengok tivi sampai lebam..huhuhu

ArulchelseA said...

alahai cumilnye kucing tu tido..kih kih

Cik Muda Sae said...

tido tem hujan lagi best...wahahaha~

eintan nurfuzie said...

HUHU...TRY N ERROR JER BLOG 2..HUHUHU...
BLAJA DRI TUTO ORANG...
PASNI LEH EDIT BLOG ORG

Cik Azizah said...

yui tidoo macam kucing tu eh. hahaha