tentang
banner
tutor
fb
home

Wednesday, July 27, 2011

KAMI 3 tahun lepas dan KAMI kini..

wahh!! jejari ni banyak la guna tadi menyiapkan apa yang tertunggak!!
hasil bebelan ak telah publishkan di sini..



maaf dik,pnjg lak akk bebel tu..moga-moga kamu baca sampai habis ea..
dan apa kaitan ngan tajuk entry??

kalau boleh+rajin, korang carikan perbezaan dua gambar di bawah..

FIRST, 3 tahun lepas..
SECOND, terkini...






adake nak cari ni?? aish,xkisahla..ade,ade la..xde sudah.. dalam nada merajokkk!!
ni namanya ak XDER KERJA..terima kasih kalau ada yang mencari ea..lappp uuu laaa...
memang SEMPOIIIII!!!!

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^ ___ ^

13 dak comei sayang YUI:

mizzkechique said...

bezanya gambar kartun dgn btl2.. haha

syieda_joy said...

spek, tudung akak. hihihi. makin berisi dua-dua. hihihi ^_^

bunbun said...

dari pakai spek tak pakai spek
dari pakai tudung bawal pakai tudung tak bawal


hahaha

Miss Nadya said...

3 tahun lepas..boyfie nampak chubby sikit..sekrang nmpk slim sikit..tapi.yui nampak maintain..hehe..:)

new entry :: WW# ke-9

Cik Ezy said...

ooo dulu muke budak2.. skrg dh matang..
boleh trime x jwpn tu?
ekeke

Acik said...

sidia dah pakai contact lense ka?

aTy _faRed~ said...

eerr..same..tak banyak berubah..:) tapi lain ar ngan katun tu..!!! tetap comeL...:)

Cik Muda Sae said...

yui makin comel!

Cik Muda Sae said...

~~sepat je masa berlalu kan.. dah setahun... ramadan pun dah kembali semula.! lepas ni nak wat entry ketuk2 ramadhan plak..! huhuhu~ tengah carik idea nih..hmmm~~

Queen F said...

semoga berbahagia selalu :)

AnneRaini said...

dua-dua makin tembam..:p

eima said...

tembam

KimiCnoL said...

maken berisi..agagaa ;D